- Vacker prinsessa sover sött.



 ( Bilden tagen i lördags )

- Bambi sov så där härligt skönt i natt
vakna till 2 ggr för att ammas och snabbt somna om
inga krussiduller inga vändningar i sängen bara skön sömn.

På bilden har hon sin fina klänning vi fått av farmor ( Fick ett par fina vita braller med guld på bakfickan med  )
Jag som precis tänkte köpa mössan i samma mönster som klänningen då ;).


Bambi ska få lite fruktpure innan jag ammar henne till sömns ;)

Madicken somna i soffan så henne bar jag nyss upp :=)



PeAce          

Kommentarer
Postat av: Linda

Taaack sötnos=)

Allt bra med er?



Sköt om er kram i massor

Postat av: VintageRetroPrinsessa

LInda : Såg att han hade en mjukis brun plysh dress plysh e ju det bästa

älska alla plysh kläder vi har till Bambi.



Allt är bara fint lite kyligt ute men det klarar man väl av som viking ;).



Ha det finast kram J

2008-08-05 @ 21:36:29
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snyggt påslakan! Blir alldeles nostalgisk nu, hade ett sådant fast blått när jag var liten :)

2008-08-07 @ 22:04:43
URL: http://prettywoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback