- Vill du ha en PUSS



-  Sjyssta minttuggumin från lagerhouse ;)
Feel the freshness.


 Nyss ätit en god middag bestående utav :

Potatisgrätang med en supergod krydda
Grillbricka med olika kryddkorvar
advocado röra
rödlök och sallad.
Drack coke ;)
Mumsigt värre.



Vårat kök dvs mat bordet där vi sitter äter
På kanten sitter Bambi med sitt lilla Laban underlägg.

Har en förkyld prinsessa som inte ens vill smaka annat än bröstmjölk i dag kräsen eller vad ?


Petra ser du ljusstakarna från dig på bordet ? ;)




Peace


Kommentarer
Postat av: Hjälp

Hej Bambii! jag har läst din blogg hur länge som helst nu och det här är första gången jag vågar kommentera :) du verkar vara en riktig skön tjej och en helt underbar mamma.



nu har jag en fråga.

ifall någon du inte kände skulle fråga dig om hjälp, skulle du hjälpa?

2008-08-30 @ 18:04:50
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Hjälp : Hallå kul at du är en hängiven läsare och kul att du äntligen vågat kommentera ;).Tack för din fina kommentar till att börja med.

genom att jag som är person är e mycket hjälpsam människa både till dom jag käner och andra som tex i dag väckte jag en alkolist jag jobbat för som låg sov i stan ;).

så svaret är GIVETvis skulle jag hjälpa



Mh Jessica

Postat av: Görel

Hemtrevligt och mysigt du har! Alltid kul att se hur andra har det. Jag gillar färg, blir så trött på den strikta stilen som många har!

2008-08-30 @ 18:19:48
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Petra

Men Darling det ser jag jue:-)fint ni har på bordet härlig färgkombo,fina gardiner kraaaam.

2008-08-30 @ 18:20:29
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: GucciMama

själv har jag inte ens kommit ut idag. Garderobsrensning som aldrig tar slut:-)

2008-08-30 @ 18:33:16
URL: http://guccimama.blogg.se/
Postat av: Hjälp

Tack för ditt svar Bambii! finns någon mail jag kan nå dig på? jag behöver hjälp!

2008-08-30 @ 18:37:30
Postat av: Hjälp

Kolla din mail! jag har skrivit till dig!

2008-08-30 @ 19:13:00
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : Tack ja jag är en riktigt färgglad person av mig färg gör en glad helt enkelt ;).



Petra ; tack stakarna passade in bra där ;).



Guccimama : aaahhh najs skänt att göra såna nyttoheter då och då ;) så att det ej svämmar över skönt att bli av med gamla traser oxå ;).

Hoppas att du hinner att få en nypa frik luft sen ;).



Hjälp : ja du då ska jag genast kika mailen ;).





Ha det finast mvh J



2008-08-30 @ 20:16:06
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback