- Bambis alldeles egna och första tårta




- Tog en mini sockerkaks form och vipss hade jag gjort en alldeles egen mini  tårta till mitt hjärta som fyllde ett år i går ;)


Ser den inte smarrig ut så säg ?



 Åt nyss kyckling wok här hemma.
Bsmbi fick en egen wok med majs nudlar kyckling file lite krydda och en broccoli ;)
Slank ner vill jag lova ;)
Hon är ju så duktig nu.

Kenny  han åt bara nudlarna den lilla råttan ;).


Galet slask väder ute tungt att skotta trode ryggen skulle gå av när jag stog ute skotta slask snö. Blä.


Dom stora barnen är ut går snö gubbar med morots näsor ;).


I morgon är det inte vilken lucia som helst
det är nämligen kennys 9 års dag.




Kääääärlek

Kommentarer
Postat av: Petra

mums med den lilla tårtan kul hon äter bra ;-)engla åt broccoli i dag o ärter o majs o makaroner o korv hon e så duktig å äta hon med och det är så roligt,tack för din kommentar kram den värmde.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback