- Beskhet




- I min värld orkar jag inte ens tänka på dig
 orkar  varken se eller hära dig.
Ser du inte hur djälva misslyckad du är ?
Totallt djävla misslyckad.
 Fattar du inte varför du inga vänner har ?
Den enda du kan umgås med är din psykisk sjuka familj.
Fattar du inte det själv ?
Ser du inte att du inte har ett liv  ?
Märker du inget  ?
Tydligen inte  du kan då fan inte ha många hjärnceller på plats där uppe.
Och dig vill du man ska tycka synd om ?
Du kan ju för fan inte ens torka dig i arslet själv ?
kan du ens något själv ?
VAAAAAA kan du det skulle inte tror det ?
Inte nog med att ditt psykiska djävla fanskap ska sitta läsa in djävla blogg 24 / 7
 funderat på att skaffa ett liv ?
Dumma djävla fitta.
Och dig har jag kännt ?
 Nu vill jag inte ens veta av dig eller din djävla fitt familj.

HATE HATE HATE HATE HATE

 Fan du är ju fan inte ens mänsklig för fem ören  djävla pussy.

 Tro mig läser alla dina djävla anonyma stoppade djävla fitt kommentarer som du dagligen sitter trycker i
Besatta djävla fitta.
Ge fan i mitt djävla liv  vill fan inte ens veta av dig svårt att förstå ?
Gå vidare sök nya djävla vänner.
Men du vet väl inte ens hur man gör ?

F F Lfucked for live.
Såna som dig pissar  jag på  !!!


Get a fucking life  asshole



Kommentarer
Postat av: Karin

Usch, hemskt! Vet hur det är att ha en "stalker". Men som tur är är den tiden över nu för mig. Var stark! Ha det bäst!

Postat av: Malin Harju

Usch, det lät inte trevligt alls. Har det pågått länge?



Många kramar!

2008-12-08 @ 10:00:20
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: lindis

du tror att alla vill vara som dig,undra varför inte du har några kompisar ? kanske för att du är psykiskt störd och mythoman? skärp till dig stackars människa du kan ju inte ha det lätt inte..sluta prata skit om andra hela tiden ,du är ju fan inte klok.

2008-12-08 @ 12:12:28
Postat av: lindis

varför tar du bort komentarer ? för att du skäms eller jävla mythoman jävel .du är ju fan inte klok i huvet .stackars dina barn säger jag bara.

2008-12-08 @ 13:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback