- Cupcake to my baby



- Resten av torsdags shoppingen kommer nu lite sent men bättre sent än aldrig.

 Klänning och plysch braller , hello kitty haklapp Bambi
nagelfil diadem Moi.
Hello kitty  väska till andra halvan av allt I.d smink.
Madicken fick en ny borste att ha nere på toaletten ;) Allt hm.



Fjällräven kånken. Second hand tror fan att den var splitter ny såg inte  använd ut :0)

  Övrig second hand shopping Kjol till Bambi att ha sen plysch braller  sten hjärta som pryder vackert i köket. Miffy skallra / hand docka till Bambi.

 My little pony påslakan till Madicken som var själa glad :0)

 Röda k : Fix plysch dress till Madickens docka. Sör rosa hoodie med öron Bambi.
Kanin tröja och plysh braller till Madicken.

 På VILA köpte jag en av mina favvo mössor som jag redan har i brunt denna gången var det en grå den svarta är totalt utsåld ;)
Och en mysig hals  krage ;)
Köpte även ett par leggings till Malin och  en neccecär ;) med Hello kitty för att hon är så snäll ;)



2 organic nattlinnen till tjejerna här hemma fick följamed hem från Lindex.
Även igelkotts nattlinnet som var dagens vara hade bara en kvar stor  besvikelse :S
sen en röd tröja med stjärna på till Bambi i julklapp.





Ha en underbar andra advent.

Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Malla

Sötnötter i tidningen ni var, mys mys!!! Cupcakedressen var ett mycket bra köp, me lajki and wannit!!!!!!

KRAM KRAM

Postat av: Jennie

Vad glad jag blir att den passade och att hon gillade den! Skyndade att posta så ni skulle få den innan helgen ;)



Ha det bäst!

2008-12-07 @ 16:02:08
URL: http://cocine-syr.blogspot.com
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malla : Va vilken tidningen nu hänger jag ick emed hihiihihi ;)

ja visst var den söt du får spana den åt din lill tös :0)



ha det finast.,



Jennie : hel under bar i morgon ska jag fota Madicken med den på ute :=)

Heöt underbar är den ;)

Tusen tack ännu en gång söta du :=)

2008-12-07 @ 17:10:33
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: elle

Du kan det här med att shoppa! Snygga grejer må jag säga!

2008-12-07 @ 19:09:44
URL: http://princesselle.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa



Elle : ha ha ha ha im trying ;).

Tackar tackar

2008-12-07 @ 20:43:25
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag köpte också igelkotts nattlinet och den där tröjan med stjärnan, fast svart, till Nova som julklapp. Vilken fin kånken du hittade! Trevlig kväll

2008-12-07 @ 22:12:06
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback