- Det blev en sov morgon ;)



- 10. 50 då Vakna Bambi somna dock sent  i natt :0).

Lill skruttan håller på leker med storasyster  har nyss haft en frukt paus ;).

Älsklingen åkte in till stan för att köpa en ny mobil :0).

Ska hinna svara på alla mail som dimper ner i brevlådan ;).

 På bilden är det från kennys måndags bok.
Varje måndag ska man rita och berätta vad man gjort under  helgen en speciell händelse.
9 / 10 - 06 valde han att rita och berätta att han sovit i mammas  säng ;)
Hur sött är inte det då :0).

 Har fått paket i dag med peppar peppar ta i trä
som jag kommer fota och lägga ut på bloggen ;).

 Har ett annat paket jag ska blogga om ;)


Ha en underbar måndag käääääääärlek

Kommentarer
Postat av: Miian

haha sötekids!

Lowa brås nog på oss både,både jag och Jonas har affrohår så var inte helt oväntat att det skulle bli ett liten affrobarn.

Antagligen växer det bort med åren.

Jo Lowa dricker välling,galen i det.

åh ammar du henne än?med alla dom tänderna?

Fast du har kanske lärt henne hur hon INTE får göra ;)

Men du helammar inte?

Kram och tyyypiskt jag inte vann igår :P

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback