- Go kväll i alla stugor




- Hallå världen  denna måndag.

Madicken har vart u sunsdvall med sin papap och farmor och köpt en scoter.
Själv åkte jag in med kenny och Malin in till stan då Malin skulle handla hästfoder  ;)
Klart man följer med, tyckte kenny var kul oxå.

Handla grovsnöre till pyssel .




Röda k guldgruvan i stan ;).

skärp följdes med hem.
En liten skål med rosor.
Bricka att ha fika på.
Bakformar att göra shabby chic ljus av ;).

Lite ren nyckelringar och lycko hartass. sen en nyckelring som ej  ficks med på bild med en gammal gunghäst i gammalt silver. tänkte göra halsband av ;)
Och ett vackert litet sten hjärta.

me

Pyssel låder  till kidsen med lite pyssel saker att ha i.
Dock hittades inga små saxar så det ska letas efter.



2 glas indiska det första har jag sen innan men hunden råkade hoppa sönder ena ;)
Det andra  har jag satt i fågelsand och lagt  i ett ljus och knytit en spets rosett runt, riktigt sött.

  VILA shoppingen i dag vart möss halsduk. stickade vita torgvantar. object jeans.snacka om fynd hade kostat 800 jag pynta 150 pix som hittat.


Sen köptes 7 kg kanin/marsvinsmat på Lantmännen  fy fasiken vad mycket bra saker det fanns till bra priser där helt galet.
Vart helt salig där inne ;)
Tur att Malin skulle dit köpa häst foder.;)


VILA  BENVIT TUNIKA STL. S/MEn annan favorit tunika som hänger i garderoben från VILA.

 Dagens fika vart en delad chai latte med kenny på Barista.

dagens kvälls mat vart min pasta med köttfärsås som alla glatt mumsade i sig:0).


I kväll blir det chill till prison break.


Kärlek Harmoni !!!

Kommentarer
Postat av: anna

En fröjd och kolla in alla dina fynd ;)

Fasiken så sugen jag blev på att shoppa nu!! Åhhh!

Skönt med mannen hemma igen :D

Postat av: *Sofie*

Tack sötnos!!!



Vilka fina fynd du gjort SOM VANLIGT!



Kramar

2008-12-29 @ 20:38:17
URL: http://www.frusofie.se
Postat av: Karin

Härligt med lite fynd, grymt snygga byxor! Var själv och shoppade lite idag, men lite för mycket folk för min smak. Är mer en nätshoppare ;]

Ha en bästingkväll! Krams

2008-12-29 @ 21:46:18
URL: http://softness.blogg.se/
Postat av: Petra

åh fyndmaja där:-)coola jeans måste spana i morgon om jag kan göra ngt fynd;-)puss på dig stumpan

2008-12-29 @ 23:10:29
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Anna : ja shopping är kul allra helst röda k och second hand :=)

shopping får man unna sig :=)

Ha det finast :=)



Sofie : Tack och bock :=)) ha det finast.





Karin : Är jälv ingen direkt nät shoppare så vidare det inte är tradera där jag hänger runt lite nu och då och låter mig inspireras :=).

Petra : Hii hii hii ,

Hoppas att du hann göra nåt fynd på VILA kanske ?





kram kram

2008-12-30 @ 17:40:59
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback