- Ho ho ho ho finns det några snälla barn här ?



-  Jag lever  tomten kidnappade inte mig i år heller ;)
 hi hi hi hi .

Åkte taxi ut till Moliden där julaftonen firades med mig mina barn.
Syster med hennes barn
Andra syrran hennes ex och deras dotter.
Min bror
Min andra bror med tjej
Min låtsas pappa och min mamma.

 Jimmy firade hemma med sin mamma och sin syrra som vanligt.
Vi vart bjudna dit men då fick JAG Inte ta med Madicken och Kenny för dom ?
Har ni hört nåt sjukare ?
Djävla  punsch skalle säger jag bara, fan är man en familj bjuder man väl hela familjen ????
Punshskalle.
Sjuka djävla  familj.

 INTE  ett enda sms samtal eller julklappar till Bambi i år.
Hon fick varken julklappar eller ett års presenter ?!!!
man kan ju fan undra hur det står till där.. tomtar på loftet.


 Fick en massa fina julklappar i dag jag och barnen.
Galet kallt i morse innan vi  åkte .
Vi var på plats i tid trots dåligt väg lag.

Flitighets lampan har lyst över min kära mamma som pysslat och donat inför den här dagen  med dom finaste klapparna man kan tänka sig.


Trevligt sällskap massa god mat och egengjord gravad lax som tom min låtsas papap fiskat upp och tillagat vart så in i helvete gott må jag säga.

En toppen  dag :0)

 Den enda som var rädd för tomten var Madicken som klamra sig fast vid min lillebror och  hunden ;).
Madicken som tom hade lovat att krama tomten i dag ha ha ha ;)



 Kom hem vid 19.00 packade upp alla saker medans Bambi sov och gick ut med dogsen.
Madicken åkte med sin papap och jag och keny öppna hans julklappar från oss.
Sen har han suttit fast klistrad vid sitt lego och sin trollerilåda ;)

Fick kvälls besök av en hemlig kompis som stannade lekte med kidsen  ;).

Madicken somna 23.10
Kenny och Bambi är  fortfarande uppe och härjar ;)
Med låga toner vill säga.



Kääääärlek en lycklig mamma



Kommentarer
Postat av: Förbannad egoistiska jävlar

Ville bara säga att jag hoppas att ni haft en trevlig julafon..

Jag ringde till stefan igår kväll för att kolla läget?? Han hade lovat mig att det var 0 tolerans på jul Både stefan & stefans pappa var dyng packade jag grät för att vi sagt att det inte skulle finnas någon sprit i närheten av barnen i år.

jag ville att Kenny & viktor skulle få en lugn jul utan sprit då de faktiskt är så gamla att de ser att något är annorlunda.

Jag ville att julen skulle vara speciell bara för kenny & viktor men både Stefan & hans pappa var dyngraka nu tänker jag inte försvara Stefan längre för det enda han & hans familj bryr sig om är spriten tom. på julafon då har det gått för långt för mig är julen till för barnen inte för at supa sig dyngrak jag blir så jävla förbannad..

De kunde inte ens hålla sig hyfsat nyktra på julafon hoppas ni läser detta vad fan är det för fel på er??

Är spriten så jävla vikig så ni tom. glömmer bort er egen familj på julafton tragiskt.....

2008-12-25 @ 02:04:36
Postat av: miggs

åter som en trevlig julafton, synd bara med dina svärföräldrar/Bambis farföräldrar. Det är ju deras förlust att dom missar en sån fin tjejs julafton/födelsedag.

Man får se det som så att hon har ju mormor o morfar som avgudar henne OCH de andra två.

Och ja, bjuder man en, så bjuder man alla som en familj.

Ha en bra fortsättning!

Postat av: Fia

Oj låter som riktiga stolpskott den där familjen , tragiskt.

Dom verkar varken ha tid rds eller lust att spendera tid med sitt barnbarn .

Tycker som mamam att det enbart är sorgligt att läsa om dina tankar i bloggen hur en familj kan missunna sitt barnbarn så mycket tid ?Läste även att hon inte ens hade fått ett års presenter :(

skamligt.

Man kan ju börja undra vad det är för familj.

En familj som inte sätter värde i sitt egna lilla barnbarn.

Inte ens hennes fastrar träffar väl Bambi eller visar intresse ?



Ha en underbar juldag med godmat trevligt sällskap.



2008-12-25 @ 10:54:29
Postat av: idun ☆

Tycker du kan hälsa din karl att om inte han ställer sig upp och säger ifrån till sin mamma så kommer ni inte vara tillsammans hela livet. För du kommer inte orka. Jag har växt upp i en sån där familj..

2008-12-25 @ 11:24:47
URL: http://iduns.blogg.se/
Postat av: Görel

Fan vad sjukt att inte välkomna alla barnen! De är faktiskt Bambis syskon ju!! Jag tycker det är dåligt av din kille att gå med på detta, han skulle bojkottat sin familj och firat med dig och barnen!!

Kram

2008-12-25 @ 11:41:16
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Tro inte på allt jessica skriver borde ni väl förstå vid det här laget att hon är bra på att förvränga sannigen!. Det kan ju vara precis tvärt om.

2008-12-25 @ 14:23:48
Postat av: Jimmy

Tro inte på allt jessica skriver borde ni väl förstå vid det här laget att hon är bra på att förvränga sannigen!. Det kan ju vara precis tvärt om.

2008-12-25 @ 14:24:40
Postat av: vintageretroprinsessa

Miggs : Hallå och god jul på dig :0)

som du säger dras förlust det är dom som aldrig besöker Bambi frågar om saker kunde inte ens köpa presenter till hennes födelsedag eller jul ?

Väldigt m'rkligt så fattig kan man väl ändå inte vara ?

Tror det mer handlar om hjärtlöshet för till alla andra barn köper dom ju till märkligt!!!!





Ha det finast.



Fia : Ja det kan man ju verkligen fråga sig hela min familj och vänner står som frågetecken ang den sidan av släkten.

Enda gången dom träffat Bambi är när vi har åkt dit det senaste halvåret.

dom bor ca 2 mil i från inte direkt långt heller.

Hans ena syster har enbart vart hälsat på en enda gång, märkligt.



God jul.





Idun : Man kan ju börja undra omhans mamma manipulerar han : Tom dagen inna julafton fick han lov att vara med sin mamma hela dagen istället för att vara med sin dotter det gick absolut inte trots att jag själv skulle handla julmaten sista klapparna , men inte är jag den somär den ;) alla kids följde med >:=) inga problem.

han fick väl lov åka handla med sin mamma ;).

skit familj ;)

ha det finast på dig.





Görel : Sjukt är bara ett av orden. hur fan kan man bara säga att 2 av barnen inte är välkommna så djävla sjukt.. hade det kunnat brinna ur min skalle hade det gjort det för länge sen ;).



Han är mammas lilla pojke och gör allt hon säger tyvärr.

Hon manipulerar han och ska bestämma allt.

Nu klarar hon sig inte ensam och vill att han ska bo hemma ?

Har du hört nåt så sjukare killen är ju fan för 26 år och pappa.

skrattaretande.

Jag väljer att bojkotta den familjen hädanefte iallafall.



Goood jul

2008-12-25 @ 14:42:00
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: sussi

hej jessica,jag måste ju bara kommenterat det du skrivit för jag brukar ju läsa din blogg lite då och då.vi bjöd er alla på julafton(inkl. alla barnen)vi ville ha ett svar av jimmy hur många som kommer så att vi kunde ta in extra bord o sånt,men fick som svar att bara jimmy kommer!!!men ni hade väl gjort slut igen,för 100ade gången??julklappar o sånt har ju aldrig våra barn fått av dej nån gång eller födelsedags paket,så vi har ju inte heller köpt till dina barn.du har ju inte ens kommit tillsammans med dina barn när mina fyllt år.vi har inte ens blivit bjuden på kalas när tex kenny o madicken fyllt år!!vi har ju iallafall bjudit er alla när det varit kalas här,men du har ju bara bjudit bambis ena faster+ att du enbart åkt till den fastern när hennes barn fyllt år.och att vi inte hälsat på:ni är ju tillsammans ena dagen och gör slut den andra,så det är väldigt svårt för oss att veta hur läget är.....eftersom vi känner ju inte varann så bra och du kommer ju inte direkt hit själv heller o hälsar på,eller tar eget intinativ till att träffas.så kan du ju inte heller ställa krav på att alla andra ska göra det heller,eller hur?sen tycker jag att det är hemskt tragiskt hur du vräker ur dej om våran familj på din blogg och att du inte kan säga det direkt i ansiktet på dom du retar upp dej på!!ingen är perfekt,och det är inte du heller jessica.vi bryr oss visst om bambi,och det är som sagt svårt när ni bryter upp hela tiden.sen dina glåpord,skitfamilj,sjuka i huvet,punsh-huvuden mm...det ska du ha klart för dej jessica,att om du trodde att dom orden har gett oss en bättre kontakt eller relation så har du riktigt fel./sussi,faster till bambi

2008-12-25 @ 15:19:25
Postat av: idun ☆

Ja fast jag tycker inte du ska finna dig i det Jessica.



Det är inte hon som ska bestämma och du får inte låta honom följa efter heller..



Det kommer aldrig fungera i längden.

Hoppas det löser sig.

Kram på dig.

2008-12-25 @ 15:56:05
URL: http://iduns.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja du bor man så nära ska det inte vara nå problem att förflytta rumpen dom ynkliga 2 milen.

Dom kanske inte vill ha en relation med sin släkting lilla Bambi, det är ju hon som blir lidandes.

Det ärju hon som kommer växa upp utan kontakt med den sidan av släkten, hon som kommer stå utan presenter och julklappar :(.

Tråkigt.



Tur att dina andra barn har det bättre och får träffa sina släktingar och dom värmer om just kenny och Madicken.



Ps du vet nog tom vem jag är då min tonårs son är kompis med en av dina vänners tonårs son:D.





Ha en fortsatt trevlig ul och skit i dom.

Dom som begår ett stort misstag

2008-12-25 @ 16:01:21
Postat av: Lotta





Det enda dom bevisar är vilka hjärtlösa människor dom är.

Hur man kan vända ryggen till ett litet oskyldigt barn för mig är ofattbart , oförståligt.

Tur du har huvudet högt och tar hand om dina fina små på ett vackert och kärleksfullt sätt.

Såna där är inte ens värda energi i från dig.



Keep up the god work

2008-12-25 @ 16:25:42
Postat av: oskar

En del kan inte ens ta hand om sig själva hur ska dom då kunna isa känslor för andra ?

Precis dom kan inte för deras liv är fylld med massa problem.



Off he goes

2008-12-25 @ 17:40:34
Postat av: vintageretroprinsessa

Tack för era kommentarer tankar och funderingar .

Tyvärr kan jag omvandla dom vill dom ej ha kontakt med Bambi eller liknande är det helt upp till dom.

Som ni säger det är dom som går miste om hennes uppväxt inte jag :=)

och det är det jag lever för mina barn.



Kääärlek



2008-12-25 @ 18:57:03
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Petra

God jul på er stackare:-(låter inge kul alls med familjen där,jag hade alldrig accepterat detta du hade ett liv innan bambi med två fina barn varför är inte de bjudna?vad har de gjort för fel?KRAM

2008-12-26 @ 00:05:43
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback