- Home spa by Make up store



- Make up store inne i stan har flyttat till  en nyare finare  och mycket större lokal nämligen  gamla Body shop stället.
Riktigt fint hade dom fått där inne.

 Malin hade fåt ett present kort och skulle spana in sortimentet , självklart hakade jag på.
Hittade massa fina  glitter , dock passar det ej att ha   som hemma mamma :0)
Men när man slår sina lurviga ute kan det vara otroligt snyggt  med glitter stjärnor eller liknande vid ena sidan ögon vrån ,
väldigt ballt :0).

Väl där inne såg jag att dom hade en liten spa hylla med massa olika tvålar så jag vart tvär sugen på att testa nåt nytt ut kom jag med denna svart tvål som heter : SPA soap chommarard.
Den doftar ljuvligt mystisk och ja den passar mig bra :0).
 >Fanns en massa andra härligheter där inne band tvålarna nästa gång  kanske turen ligger på nån annan .

På bilden finns även mitt nya orm armband ;)
sir wäääääs heter det nu  ;) snyggt va finns på ur och penn kostar 129 :-


Kääääärlek Mamma Jessica :0)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ha en bra dag! Kolla gärna in på min blogg (och lägg en kommentar ifall du känner för det!) =D

Postat av: elle

Vad mysigt du kommer ha det då;)

2008-12-07 @ 12:32:55
URL: http://princesselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback