- Its my birthday and i know you like it you should be glad to if it happens to yoooooooou




- Hola amogis :0)

 Hoppas att ni har det lika bra som vi har det ?
Har  haft en underbar  dag det har lyst om Bambi ända sen hon vakna  i morse ;)
Tror jag det när man blir uppvaktad på sängen med massa presenter hi hi hi ;)
Sen var det frulle, och en halv flaska med drikki slank ner och the kaka med mjuk ost och päron bitar och en lite choklad bit , till födelsedags tjejen.

Sen har vi vart ute på en promenad i det sköna vädret hämta ut paket handla och  fick besök av 2 kompisar :0).

Sen kom mami hit med paket  och vi fikade en massa.
 Tårtor chokladbollar mina  egen bakade bullar bakade nya i dag igen eloge till mamman ;)
Massa färska frukter ost och kex kaffe , och en super god grädd tårta.

Nu springer födelsedags tjejen med rumpan bar och luftar sig springer plingar på alla leksaker  hihiihihihi
lite svårt att välja  vilken man ska leka med bara ;)
go hjärtat.


Av oss fick hon i dag :

* Ett smycke från
http://www.familjesmycken.se/ med hennes personnummer en bricka och en planet i silver.
* En låda med lego för hennes ålder.
* En ull dress
* Klänning med cup cakes på
* Fisher price leksaks hammare som låter blinkar
* Fisher price hundar som snurrar låter.
*Lek och lär hunden  som jag lyckades få tag i wiiihooo ;)
*Princess kudde
*Diesel Jacka
*Polarn pch pyret ekologisk tröja
*2 ekologiska tröjer från kappahl.
* plysh munk jacka i brunt och plysh klänning i brunt.
* Fisher price figurer som blinkar i olika fäger sjunger ( tror den och hunden var stor favoriterna )
* Bamses julsånger för barn skiva.
* Böcker viktigt att läsa.
* 2 pyjamaser.
*Mössa halsduk av Madicken ( Hennes farfar  hade gett henen det så Madiken hade slagit in själv och  gett )
* Moccasiner.
* Moonkids kläder
*Ekologiska tvålar och schampoo och balsam  och en ny massage olja.


Av mamma med family fick hon fleece  filt med elefant
mjukis elefant
ull sockar som ska matcha dressen ;)
Så nu kan Bambi vara klädd i ull från topp till tå.
Funderar även låta henne sova på ull pläden som vi gjorde då hon var född då detta ska vara oerhört bra för  barn med jus allergi.


Jag kan knappt fatta det själv att min flicka är ett år
Min tjej som var som  ett liten böna  har blivit en  melon jue ;)

Jag tar till vara på alla minnen imin kropp jag andas in dom sparar dom för att sen plocka fram när jag själv vill minnas.



Även kenny vart lite firad i dag ;)
Han fick världen ballaste mini disco som  åker på golvet spelar musik och  massa olika färger runt omkrig sen
 hur djävla ball som helst jue ;)
Bambi vill gärna vara där och peta på den.
Den fick han av mormor med familj sen fick han shreek spelet till Game boy advance spelet jag gav han
nu skulel sett hans ögon glittrade som havet en fin sommardag och hans mungipor ville nästan  ta i himmlen
där kan vi snacka lycklig kille.



Kvällen rundades av med min egengjorda pasta carbonara.
Kenny åt som en häst och  lämnade  knappt nåt på talriken.
Gjorde iordning en   portion till Bambi som snabbt slank ner,
när man fyller ett smakar kanske allt bra ?
Eller så är det för att jag hennes mamam är så jäkla grym i köket :0)
Får ta det som en komplimang :0).


Lyckorus om vart annat.

Jag älskar så  oerhört mycket just ni mina tre små hjärtan som förenas till  ett i mitt hjärta.



Kääärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Karin

Drog också en carbonara ikväll. Det funkar alltid :D Hoppas att ni alla får en kanonkväll!

Postat av: elle

Grattis lilla sötnosen!

2008-12-11 @ 20:18:13
URL: http://princesselle.blogg.se/
Postat av: Petra

Härligt att fylla ett år och få en massa fina presenter och tårta kram på er!

2008-12-11 @ 22:11:19
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: GucciMama

Grattis grattis till prinsessan...

2008-12-11 @ 22:47:31
URL: http://guccimama.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Karin : Nämen visst är det gott :0)



Elle :=) Tack söta du .



Petra : ja verkligen inte varje dag.

ha det fint så hörs vi.



Gucci mama : Tackar tackar

2008-12-12 @ 00:23:45
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Vilken underbar dag ni måste ha haft? :D Härligt att hon verkade förstå att hon blev firad! Och vilka presenter! :)



Mys på nu resten av helgen!



Kram Malin och Leon

2008-12-12 @ 07:54:08
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin Harju : Ja helt otroligt det var en riktigt mysig och speciell dag för oss alla :0)



Ha en underbar helg på er

2008-12-12 @ 11:36:00
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback