- Jag dränkte dom djävlarna i citron sen åt jag med ansiktet fullt med majonäs



 ( Bild framgooglad då mina försvann i ett naffs )


 Gick till afäären i snö stormen med ett mål i sikte mina räkor
hade bestämt för att göra räk macker till kvällsmat.

 Använde mig utav ;

Polar pärlan
smör
kruk sallad
massa skalade räkor
kokade ägg uppskuret
majonäs
och citron som även droppades  av citron saft.
Gjorde 2 extra extra slank ner fint :0).

Galet gott.





Efterätten får stå för ahlgrens jul granar lindt vit vanilj choklad och trevlig läsning.


Men nu mina troll är det efterlyst och insider.
I dont wanna miss it .


Peace love and understanding !!!!

Kommentarer
Postat av: Robin & Evelina

Hoppas allt är bra med er!



Vinterhälsningar från Robins Garderob! :)

Postat av: Kristin

Vad gott med räkmacka och vit choklad med vaniljsmak lät inte så tokigt heller :) Hoppas ni får en bra torsdag!! Kram

2008-12-04 @ 08:31:39
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Robin : Jajjamensan hör nere i kalla Bjästa är det bara fisken :0)

Har lämnat dom stora på dagis / skola dvs följde dom en bit på vägen :0)

Allt bra själv kram.



Kristin ; Ja den vat riktigt bra och god :0)

ska ev bjuda en vän på en sån macka i dag :0).



Ha en bra dag och hoppas att lill tjejen blir frisk kram

2008-12-04 @ 08:38:37
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback