- Jag och rudolf med röda mulen



-   Väckte barnen  tidigare än vanligt Madicken var  riktigt seg i morse och inga kläder passade damen ;)
Inte lätt att behaga henne varje dag med klädval :0)
Väl framme vid dageset blåste som fan . total vägrar Madicken gå in för att jag sa hej till en dagis kompis till henne 10 min gick.. inget dög som jag sa hon bara satt där som en förstenad sten efter  ytterligare 5 minuter reste hon sig och vi skulle tävla in till dagiset.
Puhhhhhhh 15 min i  iskall kyla och blåst.. min näsa var säkert  lika röd som rudolf med röda mulens ;).


I dag blir det klipp och dusch på Balla ( Hunden )
Rensa alla sängkläder.

Galet hallt och spårigt ute känns som en Bambi på hal is när  man går ut med hundarna.

Har en drös med mail att besvara ;)


Peace love and understanding !!!!


Kommentarer
Postat av: simona

Hej Jessica! Har läst din blogg bra länge, men jag undrar hur det var att få barn "tidigt"?

2008-12-16 @ 11:40:03
Postat av: VintageRetroPrinsessa

simona : Ja du, för mig var det inget märkvärdigt så genom at jag hade nånstans att bo inkomst och man :=)

men det är ett stort steg att skafa barn dåman har ett annat liv att ta hand om älska sköta mm ;)



Kul att du frågade mvh Jessica

Postat av: Karin

Jag har Rudolf på tröjan idag :P Skönt att ni kom in till dagiset till slut i alla fall :]

2008-12-16 @ 14:51:04
URL: http://softness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback