- Kan det bli vackrare ????



- Jag måste vara   den lyckligaste personen som finns.
Kolla vad  vi fått på posten i ett vackert inslaget paket ?

Bambi i ett hjärta i klädd i strass.
Kan det bli vackrare kan det bli finare.
Varje dag kan jag ha henne nära mitt hjärta .
Varje  dag kan jag se min solstråle.


 Vill du sj'lv beställa unika fina presenter  kanske en julklapp att ge bort ?

spana in
www.sestre.se

Du kan tex  låta dom gravera in ett kort  på dina barn  nåt av dina husdjur.
Kul att ge bort till mormor eller liknande och garanterat ett uppskattad julklapp.

Kan även göra graverade nyckelringar, mycket uppskattade presenter.




Käääärlek Mamma Jessica är så nöjd så :0)


Kommentarer
Postat av: Malla

Åh vilket fiiint!! underbara barn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback