- Kenny 9 år Hipp hipp hurra




-  Hallå världen i dag har vi firat 9 års killen heeeeela långa dagen.
Från morgon till kväll.
Just nu sitter han med sin väder station och Malin  och leker och slajm har han gjort pch pysslat med.

 Sen har han vart i backen med sin pappa åkt snowboard några timmar mitt på dagen.

 Tårtan slank snabbt ner i  morse tom två bitar hihiihihhi.
 Han hade gjort den själv i dag en stjärn amed massa  hjärtan glitter pch kulor från Bambis dag ;).

Han vart så nöjd över alla presenter.


 I dag fick han av familjen :

* Linkin park mössa
( Game boy advand emed spel fick han redan i onsdags )
* Lego bil som han byggde i morse.
* 2 snygga t.shirtar
*Encore flanell skjorta huuur snygg som helst.
* Vädrets makter bok
*Pippi toffler / sockar ;)
* Bert filmen .
* slajm
* El tandborste
*Klockradion som lyser upp i taket.


 I dag av Malin fick han  en väderstations kit typ att man kan göra en egen väderstation som han pysslat med nu ikväll.
Riktigt uppskattat.

Sen fick han pengar en ny bob av farmor och chrille.
Massa brädspel , bla spiderman .



 
 Riktigt kul att se en glad kille på hans nioårs dag så lycklig så glad.
Mitt första barn och mitt största :)


Kärlek  min älskade kenny.


 Hoppas att ni haft en fin lucia allihopa.


 Kommer nyss från stan har vart med Malin till stallet  tagit in hästarna och mockat
såg en mini råtta som hoppade i väg då vi kom.
Sen åt vi mat på  kebab house.

Madicken fick en my little pony film i dag med :)


Kääääärlek, Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Hilal

kolla in min blogg, där jag har en tävling! :)

Postat av: Petra

Grattis till Kennys stora dag!

2008-12-13 @ 22:39:03
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback