- Mina senaste loppis fynd



- Har ju glömt visa  mina senaste loppis fynd från då jag kenny och Bambi var på loppisen :0).

 Kenny köpte spel och en action man gubbe
Madicken fick en Bratz docka ;)

själv hittade jag en till fin ängel till min samling :0)
Hon pryder vårat  mat bord och lyser så vackert.

 En liten glas lykta med virkat band runtom.

Men just n är det inga ljus i utan jag valde att plantera en vit hyacint i istället på mitt databord ;).


  Sen var det en mini ängel ljus bricker ena är huacinten på tillsammans med  ängeln och fin choklad och en ljus lykta.
Liknande arragemang gjorde jag av den lilla blommiga brickan med en hyacint i rosa i Madickens rum.
Liten spinnrock i trä :0)



Brukar du  spana loppisar ?

Kommentarer
Postat av: nikita

söta loppis fynd =)

var gänra med och tävla i min blogg, vet att du varit de förr =)

Postat av: B

Jag brukar också springa runt på loppisar, roligt som bara den, speciellt när man fyndar nåt fint :)

2008-12-06 @ 17:24:43
URL: http://bruntskeppvitspets.blogspot.com
Postat av: carro

hej! snygg blogg du har=)

Hur har du burit dig åt?=)

2008-12-06 @ 18:06:06
Postat av: Malin Harju

Vilka härliga fynd! Måste nog komma till Bjästa och spana in er loppis! ;)



Kramalin

2008-12-07 @ 10:02:03
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Nikita : ska spana :0)



B : ja det e ju det som e det roligaste när man fyndar kan vara kul att bara titta oxå :0)



Carro Tack : Ja du ändrat och donat så det blivit snyggt :0)



Malin harju : ja den e riktigt bra har ju tom 2 :=)

2008-12-07 @ 14:32:34
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback