- Nämen ett paket en okänd vinst Jippie



- För länge sen var jag med och tävladeoch vann en beauty blender  hade jag totalt glömt bort men i dag damp den ner i brevlådan snacka om trevlig överraskning :0)
Imorgon ska den test köras hi hi hi hi .


Har vart ute en massa i detta kalla norrland minus 15 grader  säkert mer nu galet kallt
känns ju som om öronen trillar av ute ju.
Fingrarna fryser fast mössa och vantar är ju bara ett måste.

Imorgon är det canada goose jackan som gäller no matter what.
Vill ju inte frysa rumpan av mig ännu  ;)

 I morgon kommer en vän  8 . 30 ska in till stan och hämta ut en sak till datan på microshop dvs mer minne till datan
jippie pippi, här ska snabb surfas utav bara helvete :0).
Sen ska   en gammal vän som jag inte träffat på ca 2 år sätta in nyaste vista och dona på känns najs :+0)


2 dagar kvar tills Bambi  blir ett år
kan knappt fatta det.
Hjälp vart tar tiden vägen.
Min älskade lilla baby.
Mitt hjärta mitt liv.

4 dagar tills min prins fyller  9 år 9 år det  är ju stora killen vi har att göra med nu
ingen liten mini kenny som gick när han var 8 månader
pratade tidigt
han var  så himla charmig som liten baby
Jag hyllade han som gud han var det vackraste som fanns  i mitt liv
Han var mitt allt.
Nu är han en del av mitt allt ;) tillsammans med hans yngre systrar.


Hade mysigt sällskap här i kväll
satt käka pizza delade och kollade cops. och surra massa skit  :0)
Bambi  var i sitt esse och var överallt och ingenstans hahahhahahha ;).


Långfillingar på i morgon :0)


katching !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback