- Ni fattas

Örnsköldsvik När mannen skulle hem efter att ha varit bortrest i jobbet fick han en chock. Huset var nedbrunnet och hade snöat över. Kvinnan han bodde tillsam

Ingen har sett eller larmat om branden. Det var mannen som fick larma polisen när han kom tillbaka till det nedbrunna hemmet några mil utanför Örnsköldsvik i går eftermiddag.

Polisen befarar att kvinnan som också bodde där kan ha brunnit inne.

Man är nu ute och undersöker området. Det finns i nuläget ingen brottsrubricering på händelsen.

mans med har troligtvis brunnit inne.

- De skickas nu till Umeå för en analys, säger Leif Sundin, förundersökningsledare.

- De har hittat benrester men eftersom allt är så svårt bränt går det inte att avgöra om benen kommer från en människa. Kvinnan hade hundar. Benresterna skickas nu därför till Umeå för analys. Om det konstateras att benen kommer från en människa går de vidare med DNA-analys.

- Hela stugan är så svårt bränd att det inte går att avgöra var branden startade, det finns ingenting kvar och det kan förbli ett mysterium, säger Leif Sundin.



 / Det var det här  beskedet jag vaknade tidigt  på fredag morgon  till :(
En vän som  brunnit inne tillsammans med hennes hundar :(
 Hennes hundar mopsarna Baben Hilding och hennes nya tillskott som jag glömt namnet på :(
 Bilder finns  i bloggen sen jag jobbade på djuraffären humlans.
Där jag fick vara hundvakt till både Baben och Hilding vid ett par tillfällen.

Camilla bara 35 år   hade mycket kvar att leva.
Du kom allti in på jobbet som en frisk fläkt skrattade och lärde mig en massa om djur och djurfoder.
Du hade ett brinnande intresse för både katter hästar hundar och utställningar.
 I ditt liv  hade dina djur en mycket speciell plats.

Minns  du alla thai maträtter vi åt på jobbet ?
Minns du allt surr och alla skratt, minns du dom gångerna du skjutsade hem mig från jobbet då jag missat bussen / bussen hade ute blivit ?

Minns du kattens dag när du hade tagit med dina balines siames katter till jobbet och jag vart kär i alla.
Bengal katten som pussade mig så hjärtligt.

Hilding hilding dig som jag fick klä som  en jultomte på hundens dag och du bara slet  av dig tomteluvan knasputte.
Världens finaste mops.
 Hur många pussar har du gett mig egentligen ?

Alla minnen dyker upp till ytan och jag minns dom som i går.
Ni kommer alltid förbli färska i mitt minne.
Ända sen i fredags har jag drömt om er.

Minns du mops gosedjuret jag gav dig Camilla som babben höll på skälla åt
Minns du hur vi garva tårarna bara  rann dom är dom lyckliga stunderna tillsammans med dig  jag kommer minnas.
Minns du löshåret lösnaglarna och dom orangafoppa tofflern amed ior glömmer aldrig.


All min kärlek och alla mina tankar går till er.
Ni fattas i mitt hjärta.

Jag har gråtit stoa sjöar
men jag vill inte att ni ska  drunkna i dom.
Jag tänder ljus så allt blir torrt.
Ser ni imitt fönster ljusen som jag tänt för er alla.
Jag har ett mops hosedjur här som jag ska ge er på begravningen.

Ni fattas.

 / Kärlek Jessica som minns eran lena päls era pussar
Och dig camilla  jag kommer förknippa dig med skratt surr och tre flaskan ;)
Glädjespridare och så kunnig på allt om djur.

Jag sakner er.

33467-3512

Babben 11 vecker med en leende camilla så jag kommer minnas dig älskade du.


Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

usch!!! fy vad hemskt...



R.I.P



kram H

Postat av: Görel

Usch vad hemskt!! Vilken hemsk död...

Kramar om!

2008-12-15 @ 18:08:57
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Erica

Näe fy vad hemskt... Jag hoppas att de alla slapp lida. Rest in peace <3

2008-12-15 @ 19:15:00
URL: http://tindrah.blogg.se/
Postat av: malin

Min kära vän <3 Saknar dig och ditt skratt <3 R.I.P vännen <3

2008-12-15 @ 20:24:12
URL: http://malinsedin.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Fy så hemskt! Man skänkte många tankar till anhöriga då man läste ÖA, inte visste jag att det var en vän till dig!



Du finns i mina tankar!



Kramar Malin

2008-12-16 @ 08:45:40
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Tack för att ni visar värme omtanke och känslor // Jessica

2008-12-16 @ 10:06:50
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback