- Not for sale but i have it

ru

- Mitt halsband kom på posten i dag som jag beställde på
www.bringit.se kostar 150 kr köp ett med och stöd alla trafficking offer.
Visst är det snyggt ?
Ska bära det i morgon ;).



 På lindex vart det lite nytt till Bambi,
Ett sov  linne med en uggla.
Body att ha  till våren.
Och en underbar plysh klänning med vackert mönster.



Jag själv hittade ett par balla skor för en 20 på röda k ;) som hittat .

 
För en annan tjugo på röda k fick jag NYA Lindex strumpbraller en Polarn och pyret t.shirt och en scarves till sommaren.
Allt till Bambi flickan.

 Madicken fick 2 pyjmser ena Pippi en snygg indian tröja. Second hand.

 Tupperwere burk till Bambi med noaks ark att ha frukt i :0)

 Till Madickens utklädningslåda en hemsydd troll dräkt. Second hand  vilka skratt som kom då jag visade henne denna ;)

 Mys mössa till Bambi röda k.

 El tandborste kenny



 Gobitar röda k ;)
Fårskinns toffler Bambi att ha sen röd dress med nyckelpigor,
Bok om en hamster Madicken.
Örngott och pippi toffler kenny. I morgon blir det mer span på stan ;)

kääääääärlek


Har du shoppat nåt i dag ?


Kommentarer
Postat av: Miian

oj va du shoppar.

Toppen med en BRA second hand,här e den bara skiiit!

Verkar inte som om min stads småbarnsföräldrar skänker några kläder:P

Klart ni ska fortsätta läsa!!

Allt bra?

KRam

Postat av: annelie

så grymt avis på er second hand butik...vill oxå ha en sån bra i närheten :(

2008-12-18 @ 20:26:09
URL: http://almondine.blogg.se/
Postat av: Miscela

Ett sånt där Not for sale halsband har jag också :) Känns bra att stödja en sådan verksamhet!

2008-12-18 @ 21:07:58
URL: http://miscela.blogg.se/
Postat av: Lina

Säger som föregående talare, det där halsbandet har jag också.. Älskar det.. kanske lite för mycket då tagsen har börjat ramla av. Mycket störigt ;)

2008-12-19 @ 11:31:37
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback