- Och Lilla Anna är med ??!!!?





- Goddagens alla bloggers.
Allt väl denna sköna måndag ?

Kom nyss hem har vart en tur på sjukhuset hämta ut ett nytt recept till Bambi dvs ena mjukgörande som vi får på recept.
Sen åkte jag med en kompis till uh satt och åt lunch buffe  med soppa och massa goda sallader mm.

Köpte 2 julklappar i dag med men dom  kan jag tyvärr ej visa i bloggen då  dom läser ;)
snart kommer kenny hem :0). då blir det pannkaks fest i köket innan han ska ut leka med kompisar, åka bob.
snöar hej vilt ute.


Ska dona med lite paket som kommit , besvara massa mail mm.

 Imorgon är det ett företag som ska ringa  ha en intervju med mig som ska visas i en tidning :0)
mer om det får ni veta sen :0).


Idag  har Bambi lekt en massa med sin lilla Anna han har pratat pussat  dragit i håret :)


3 dagar kvar till Bambi blir ett år
5 dagar till kenny fyller 9 år.

 Dock känns det tråkigt då  ingen från hennes pappa sida hör av sig eller kan komma på hennes födesledag har inte hört av sig  ang om dom ska fira innan eller efter vilket känns  väldigt tråkigt.
Antar väl att ingen av dom är intresserade utav att fira Bambis ett års dag då ?

Blir jag kidsen och min familj som kommer och några vänner :0)
För hennes pappa måste vara på en jobb intervju / tester  med securitas MÅSTE  ?
På sin dotters ett års dag  då  är man väl för fan inte borta ?
Hela familjen måste vara en påse med nötter, inte nog med att dom  är så nyfikna och ska läsa bloggen men men icke att dom hör utav sig eller kommer hälsar på mycket märkligt.
JESUS CHRIST.
Fitt stimm





käääääärlek








Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du sagt till hennes pappa att han måste vara hemma då?

Tänk om han får ettasbra jobb som resulterar i att inkomsten fördubblas?

Han är väl där på morgonen, och kanske inte är borta hela dagen?

2008-12-08 @ 16:39:42
Postat av: Anonym

Har man en blogg så får man ju räkna med att folk som vet det läser det. Inte sant!? Och om de stör dig så mycket så säg till dem personligen istället för att prata skit om dem här.

2008-12-08 @ 16:41:14
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Ja det har jag sagt :=)

och tyvärr är det hela dagen fram till kvällen :S

Thats sucks.



Prata skit och skriva är 2 olika saker skit är inget man tycker :=)

stor skillnad :=)





Normalt åka em till adra som har internet sitta läsa min blogg för att man själv ej har internet ?

Nej du jag ger mig inte jag tycker som jag tycker thats it

Postat av: anna

Herregud va trist med jobbintervju på dotterns 1-års dag. Trist att ingen från pappans sidan kommer....

Är väl det underbaraste att fira födelsedag. Att fylla 1 år är STORT!

Grattis i förskott sötis Bambi från Anna o Maria. Kramkram

2008-12-08 @ 19:16:07
URL: http://annatje77.blogspot.com/
Postat av: Anonym

huvudsaken är väl att han finns där en del av dagen. han behöver ju inte sitta som klister hemma hela dagen ju. Var inte så negativ mot din sambo. Han verkar vara en hyvens kille. Ge honom till mig vet ja!!=)

Så du menar inte det du skriver då?? Alltså det jag tolkar som skit??

2008-12-08 @ 19:37:51
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Så du menar att sanningen är skit en känsla nåt man tycker ?

Nej du jag säger alltid vad jag tycker och tänker thats it.skir snack är nåt man hittar på och det är då inte detta :0) stoooor skillnad.



Anna ; hallå sötisar snart fyller ju eran prinsessa oxå ett :=)))))))

Mysigt.

ja det är riktigt trist ingen i den familjen hör av sig till oss och vill komma hälsa på Bambi och ska dom träffa henne måste vi åka med henne dit ????

så gör man väl ändå inte ?

Kram och tack för grattiset

2008-12-08 @ 20:11:20
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hon fyller väl ändå inte år idag? och har du bjudit dem? För om man inte blir bjuden så så tolkas ju det som om man inte är bjuden. Och att bjuda in sig själv är ju sniket. Tror nog mest de väntar på en inbjudan. När min dotter fyllde år så skickade jag inbjudninar, de som kunde, de kunde och de som inte kunde vat ju skitsamma! Skickar man i tid så planerar de ju in att komma. Skickar MAN inte kommer de kanske ej! Inte sant!

Ja du kanske inte snackar skit, eller skriver. Men har du tänkt på att nära.. till exempel din sambo kanske blir sårad när du skriver så om honom i bloggen??

2008-12-08 @ 20:24:33
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Nix pix på torsdag men man vill väl veta innan som kommer ang hur mycket fika man ska köpa ( beställa :=)

Inbjudningar nope sånt syslar vi inte med dom vet att kalaset är torsdag mitt på dagen då är det vl bara att ringa säga om man kommer eller inte.

Jag trippar inte på tå för andra dåjag är en ärlig människa :=)

2008-12-08 @ 20:47:43
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Folk som har arbete bruka jobba mitt på dagen! Ja,ja.. what ever. Tycker ändå synd om din sambo och hans familj då du kallar dem en bunke nötter.

2008-12-08 @ 20:58:13
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Nu är det så att ingen av dom jobbar förutom mamman som slutar 10.30 om dagarna :=)

2008-12-08 @ 21:04:35
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja,ja. Ibland är man älskad av alla och ibland inte. De kanske INTE vill komma eftersom de enligt dig är en bunke nötter!

2008-12-08 @ 21:18:37
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym skojjar du ska man inte vilja fira sitt barn barn som fyller ett år ?

eller nån man är faster till elelr hennes alla kusiner ?

Hmmm märklig tes det där du

2008-12-08 @ 21:34:43
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

den där anonyma är säkert familjen som sitter och skriver. Lite skratt retande .fortsätt jessica med det du gör

2008-12-09 @ 00:21:34
Postat av: Jossa

Den anonyma som skriver att man bara kommer om man blir inbjuden, det kan jag verkligen inte hålla med. Varför ska man behöva bli inbjuden till sin egen familj/släkt? Sånt håller vi inte heller på med i vår familj, vill man komma så kommer man. Inte fasiken ska väl man behöva en inbjudan för att hälsa på sitt barnbarn?

2008-12-09 @ 10:04:04
Postat av: VintageRetroPrinsessa

anonym : Ja det skulle icke förvåna mig.



Jossa: Nä precis det jag menade :=)

Inbjudningar har man väl på 50 års kalas typ ;)

2008-12-09 @ 17:40:08
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Elin

Usch vad irriterad jag kan bli på dig när jag läser i din blogg (borde sluta läsa jag vet..)

Det verkar som du har väldigt lätt att bli fientligt inställd till människor som inte tycker som du eller säger vad de tycker och du inte håller med. Eller så vet du att de har rätt i det de säger/skriver och vet det innerst inne och därför dömer ut dem.

Jag har inga problem med dig som mamma till dina barn men för deras skull borde du försöka växa upp och bli ödmjuk, acceptera att alla är olika inte bryta tvärt och ha taggarna utåt. Hur kul kan det vara att du snackar/skriver skit om deras släkt och på så sätt förstör DU relationen som de kanske vill ha med dem. Jag ska inte ens ta upp att alla har olika pappor... försök svälja lite och ha förståelse för andra. Om jag var släkt till Jimmy och läste detta skulle jag INTE vilja komma till kalaset. Vem förlorar på det? Inte jag men Bambi.



Tänk på det och skriv inte bara ett drygt svar till mig som du gjort tidigare...

Jag skriver bara detta för barnens skull inte för att "rätta" dig. Du är en vuxen människa som får ta ansvar för dina egna handlingar.



E

2008-12-09 @ 20:31:42
Postat av: Anonym

Elin.. Du tog orden ur munnen på mig. Exakt vad jag egentligen ville skriva.



Jessica: Nej jag är inte en av din sambos familj.

När jag hade kalas för min dotter så skickade jag inbjudningar till dem som vi vile skulle komma. Om vi inte gjort det hade ingen vetat vilken dag vi haft kalaset eftersom hon fyllde ett på en vardag och vi jobbade, då hade vi det på helgen istället. Och om vi inte hade skickt inbjudningar hade vi inte vetat hur mycket mat vi skulle laga, och dessutom kanske det dykt upp människor man tycker mindre om..

Kan du kanske försöka tänka lite mer på andra ibland??

2008-12-09 @ 20:39:48
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Elin : Så här r det alla är olika så är det bara jag är inte den som kniper igen käften och håller med alla andra om visa saker .

Så är det bara och det kan ingen ändra på mig och jag skämms inte ett dugg för vad jag tycker tänker det är jag en del a MITT liv.

Likaså att du tycker att jag tycker fel bla bla men det är ju inte du som tycker tänker skriver utan det är ju jag :))

sen har ju all givetvis rätt till en åsikt givetvis är det så.

Dock tycker jag att det är lite fel att tycka att den människan gär fel bla bla om man inte ens känner människan i fråga elelr lever dens liv eller hur ?

Du går ju liksom inte i mina skor.Så mitt yckande över at dom behandöar min dotter fel skulle vara mitt fel ???

Nej du !!!!

Skulle detvara fel att ha barn med olika papper ?

förklara det för mig ?

vi lever på 2008 talet inte 1700 talet :=)



Peace.





Anonym : u är inte jag i min familj släkt vänner skicas inga inbjudningar här finns mun till munn metoden klart man kommer om ens barn barn släkting kusis mm fyller år säger väl sig själft ?

Tycker du inte ens det själv =)



Tänker jag aldrig på andra var det absolut dumaste jag har hört har du ens läst min blogg ?

2008-12-09 @ 22:13:18
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Therese

Du har tre barn men är inte vuxen. Det är sjukt för mig. Din personlighet lyser genom bloggen med ditt sätt att skriva så även om du svarar "du känner inte mig" så gör vi läsare det på ett sätt. Hade min mamma skrivit "fitt stimm" (och alla andra tusen fitt-ord och andra onödiga ord du hittar på) så hade jag skämts så fruktansvärt över hennes omognad. Försvara dig på vilket sätt du vill. Ditt bokstavssyndrom (som jag är övertygad om att du har) kan vara enda bortförklaringen. Jag hittade bloggen nu och lämnar den nu. Detta var det mest pinsamma jag läst. Även om du verkar ta hand om dina barn och ge dem kärlek är ditt sätt PINSAMT! OMOGET! jag föreslår att du söker hjälp. Det mest skrämmande är att du kommer stöta bort kommentaren som alla andra istället för att ta åt dig kritiken på ett bra sätt.

2008-12-10 @ 19:39:49
Postat av: Anonym

Det passar utmärkt att ta till sambons familj när du behöver åka och fixa naglarna eller dylikt, eller behöver åka och shoppa. För då följer ju bambis faster med, och det är hon som kör då! Inte sant? Men tydligen så passar den familjen utmärkt då.

Märkligt tycker jag!!

2008-12-10 @ 21:47:56
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Therese har man tre barn då tar man ansvar det är vuxet men det kanske du inte visste ?

Kan inte vara lätt att veta allt här i världen eller hur ;).

Fitt stimm är titeln på en känd bok av Emma hamberg det kanske du oxå hade missat ?

Kan du säga mig varför jag ens ska sitta svara på menlösa kommenarer ?

kan du svara mig varför jag ens skulle ta åt mig `

Tyvärr thats not my style ;)

Det fick jag lära mig som liten :=)



ha ett bra liv ;).



Anonym : skojjar du me dmig eller..?

När jag fixxar mina naglar shoppar och Bambi ej är med är hon med sin pappa hahahha hennes faster har då fan aldrig kört dit oss fan snackar du i ?

Om du följer mit tliv min vardag så ser du att jag är med alla mina tre barn och INTE lämnar dom =)

så fyll på med lite kött på benen innan du tror saker. :0)

2008-12-10 @ 22:13:27
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Therese

"För att man har tre barn då tar man ansvar"?? automatiskt? Du tolkar alla kommentarer på helt fel sätt, just för att du inte tar åt dig. och ja jag kan svara på varför du ska ta åt dig viss kritik - FÖR ANNARS UTVECKLAS DU INTE. Du stöter bort det och forsätter i samma bana. Dålig självinsikt kallas det. Jagets försvar. synd att du inte fick lära dig det som liten. och försvarandet var "fitt stimm" kommer ifrån struntar jag i. Och var du har fått alla andra fitt-hor-kuk-ord ifrån också. På det sättet du skriver kan du OMÖJLIGT vara en trevlig person, får se hur länge din nuvarande familj står ut. För mig är det SOLKLART varför dem inte kommer på bambis kalas. Lugna ner dig och öppna dina ögon så kanske du ser med. Du är antaligen mycket äldre än mig men när jag tittar här känns du som en fjortis med attitydsproblem. Vill du att folk ska se på dig så? För det är fler än jag som verkar göra det..... over and out.

2008-12-11 @ 21:16:17
Postat av: Anonym

Jag vet många föräldrar som har 3 barn och nte alls tar ansvar! Bara för att man får barn betyder det inte att man blir vuxen!

Du verkar inte fått lära dig att man ska behandla alla lika när du var liten!

Jag minns ett inlägg du skrev om din svärmor när hon skulle ha bambii då du skulle fixa naglarna. Det inlägget var inte speciellt snällt kan jag ju säga..

Och nå.. Har någon av sambos släktingar hört av sig på hennes stora dag?

Vart var hennes morfar, vart var hennes moster, hennes kusiner idag?? Var hela din släkt där och alla dina vänner då??

Hoppas det gick bra för din sambo idag och att du unnar honom den lyckan att han fick möjlighet att gå på jobbintervju!

2008-12-11 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback