- Plans



- Tisdag och ska i väg strax ;)

Fikat inför Bambis och kennys födelsedag ska fixxas.
Kommer bli så bra :0).

Klockan 13.00 har jag en intervju för en tidning .;).


Det är galet  kallt ute brr brrr.

Sitter funderar om jag ska vara duktig i dag oxå baka nåt smarrigt :0)
det kan man väl inte få för mycket utav .

Kenny var så glad i hågen i dag när han fick ta med sig mina nybakade bullar till curlingen  :0)



Mammas snygging  i går kväll har vart och åkt snowboard.
Sen f ville han in och äta pannkaker och kolla på grinchen.
Den finaste sonen av dom alla min kenny.

På lördag blir den här pojken min son hela 9 år  i 9 år har han funnits vid min sida sen dag ett.
Vi mot världen kenny.



Bambi ska få en ny jacka med från Diesel bild bevis kommer upp i  veckan.

Just ja har ju et paket att hämta i dag lovely ;)
Alltid lika spännande då man inte vet innehållet ;)


Peace love and understanding.

Nu drar jag och Bambi.


Käääärlek


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh så spännande!! Ser fram emot att få veta hur d gick ;-)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Madeleine : Ni alla kommer få veta mer sen :0)

2008-12-09 @ 14:12:18
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh kul Alex var oxå på curlingen idag:-)kram

2008-12-10 @ 00:49:17
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback