- Port nio the place to eat



- Så här i julhandeln är det viktigt att sätta sig ner relaxa chilla och samtidigt fylla på med energier.
Varför inte ta en god sallad eller en bakad potatis med goda rörer på  fiket i Port nio i örnsköldsvik ( Min lilla syster is working there ).

 Jag älskar salladen ovan för som är  advocado och fetaost  med kyckling i en underbar härlig och nyttig mix.
Drssing väljer man själv om an ska ta / vilen man ska  ta men jag kan säga er att sweet chili såsan är gudomlig.

Så vill ni smaka god härlig mat på era shopping rundor spana in där :0).


 Om ni ser en  tjej som är lik mig som jobbar där så bara tjing och hälsa från Jessica :0)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Håller med deras sallader är super men jag vill alltid ha deras senapsdressing på, mums :)

Postat av: Petra

åh shit vad hungrig jag blev nu:-)mums vad gott tro du ja vågar hälsa på syrran din då hihih näää kram

2008-12-04 @ 19:01:51
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback