- sunday and the sun is shinning




-  God dagens i detta soliga kalla lite krispiga land :0).

 Fick en förfrågan om att åka pulka dricka varm choklad i går
och det lät ju väldigt inbjudande  må jag säga ;).


Lite halv kul att Bambis faster susanne sitter skriver anonyma kommentarer mitt i natten i blockade ip nummer ?
Oj där har man visst lite att göra.
Stackare.
Kan inte skänka Bambi tankar på julafton eller födelsedagen men sitta skriva anonymt mitt i natten på en lördag det går  bra ha ha ha säger ju ganska mycket om den människan !!!!!!
Tom hennes son på 13 ringer hit frågar  vart hans mamma är har ringt en hel dag utan svar :(, fått skjutsa han dit för ingen har velat hämta han.
Fick inte ens följa med semester och var oerhört besviken när vi var där.
Tom han satt och grät när dom hade tagit bort deras  hund azlan :(
han hade inte fått veta nåt  :( stackars liten.

Fan det var ju som Therese och dom sa....
Herregud vilken djävla soppa.
Lämna mig utanför jag beblandar mig inte med skiten.
Fan har du gått blivit besatt av varje steg jag tar i mitt liv eller va fan är problemet ?







Imorgon blir det pysselhandling till alla kids.
spännande.
Nicke nyfiken snurrar runt på tv med skön musik.

Jag kan förstå att verkligenheten känns tung när den dimper ner  framför ens fötter och man verkligeninser verkligheten ta tag i den då för fan.



 I dag ska jag nog baka nåt gott till barnen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken hemsk människa du är :/ skriver skit om din pojkväns syrra...........

2009-02-20 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback