- This is not happening to me...




- NEJ !!!!!!!! det är inte sant...
Madicken har spytt ner sänen 2 ggr
Duschat
2 minuter efter spydde Bambi ner hela soffan / Hade ett täcke över 3 kuddar hela mig och sig själv.
Var bara upp och duscha :S
Ha tvingat i Madicken avslagen cola.. och Bambi lite vatten.. ni slockna hon precis :S
4 maskiner tvätt att tvätta.
Blir inge sömn här.

Att bara se nån spy får min mage att vända sig in och ut :S
Vädrat hela nedervåningen hela övervåningen :S.

Bambis första magsjuka och Madickens andra.
Hoppas att kenny klarar sig iallafall :S
stackars  mina små prinsessor, allra helst lilla Bambi som vart så rädd och bara ville upp till mamma :(

Bara i med nästa maskin.


Lill Bambi ligger i vagnen med en handuk under sig om hon skulle spy igen.

I hate this.



Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars mina små prinsessor men det finns alltid ett ljus efter mörker.........hoppas att dom är bättre idag lördag, men vad har det blivit av "karlen" i huset??? Dags att ta familjeansvar annars inte mycket att ha......kramar mamma/mormor

2008-12-27 @ 15:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback