- vanilj ljus





- Mormor kom hit med lite julklappar som Bambi hjälpte at öppna.
I ena var det en vanilj ljus jag precis gjort i ordning ed lite spets band mm ;)
Bild resultat kommer sen ;)

Tänkte sätta upp en  en liten hylla   med trä platta och järn snirkliga grejjer som jag tänkte ha en liten shabby chic hörna i ;)
Ska leta fram en gammal  ciggar trä låda som jag vet ska finnas nånstans
så just nu är detta mitt mål hitta trä ciggar lådan.

I andra  paketet vart det handledsvärmare  med pärlor på.



Grrrrrr cigarr lådan är borta men hittade lite annat att pyssla med hiii hii.


tjing tjong medaljong

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad kul :-)fint blir det säkert oxå alltid kul att ge bort egna presenter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback