- shepherd



- Ett av mina köp i går.
Förmodlingen det bästa köpet oxå.
Håller fossingarna riktigt varma .


Nyss avnjutit en god middag med potatisgratäng hängmörad fläskytterfile med enbär sockerärtor morötter och gurkstavar.
Julmust dracks till ;), behöver jag säga att det var förtrollande gott ?



Nu ska jag och Madicken med Mallan till stallet , waffe ska ryktas och jag har skurit upp
röda äpplen och morötter till fyrbentingarna ;)
Idag hoppas jag att jag får leda waffe in ;)



  Ikväll blir det massage och massa mys.


Käääärlek Jessica 4 dagar kvar till tomten kommer ho ho ho ;)

Kommentarer
Postat av: Johannah

Mysigt att åka till stallet!



Härliga tofflisar du! Hoppas ni fick en trevlig kväll! Kram!

Postat av: vintageretroprinsessa

Johannah : Ja det var en riktigt trevlig tur ut till stallet :0).

Ha det super fint kram kram

2008-12-20 @ 23:32:18
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Karin

Fårskinnstofflor är en gammal klassiker! Har kört med sånna sen jag var bebis, hur goa som helst :D Ha det bäst!

2008-12-21 @ 13:51:51
URL: http://softness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback