Älsklingen handlar jag softar Bambi sover.

33467-5940



Bjuder på en fin bild av Min älskade Hund som  fyllde åtta år den 11 feb har haft han sen han var 8 veckor
Han betyder oerhört mycket för mig min älskade Balla ;)
sten tupp i hans söta Balla halsband och sin snygga Tröja hiihihiih,


Bambi somna kvart i åtta efter mat och sover fortfarande somnade dock  nästan halv tre i  natt ville bara äta äta ;)
min älskade lilla vän.

Jimmy skjutsa Madicken till dagiset och jag fixxade barnen just inan dom skulle till skola och dagis och gick ut med hundarna,

Älsklingen är på affären köper vedungsbakat youghurt bröd till frullen vi ska äta nu.

Dagens lunch blir nudelwok med skinkstek och broccoli, och gula morötter.

Sen hämta vi ut ett kaffe som man fick som gåva  från affären det ska vi ge till våran vän Thomas  han dricker en hel del kaffe så ;).


Tänkte kika på Da vinci koden under dagen soft dag vill säga ;).



Kärlek respekt from my crib

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback