Bambi Retro Princess 2 månader den 11 Februari 2008

33467-5904




Mommy and daddys little Princess   2månader.

Det firades med fika mys massage och lite presenter ;)


33467-5903

Vart en mjukis Bambi en haklapp 2 mössor moln strumpballer  ( Bamsesockarna på bilden fick Madicken .)



Nu dags för kvällsmat med älsklingen : Ajvar med skinkstek  Pasta och gurka ;)



Kärlek kärek kärlek kärlek .



Ni glömmer väl inte bort alla hjärtnas dag i morgon ?

Har du  köpt nåt till din man  ?

Eller dina kids ?


Återkommer senare med vad kidsen ska få ;)

Mina små ögonstenar som växer sig stort i hjärtat mitt.


Peace

Kommentarer
Postat av: Görel

Har bara handlat till vår lille gosse som fyller 1 år på alla hjärtans dag! Det får bli hans dag!!

2008-02-14 @ 08:14:48
Postat av: Hanna ^^

HAPPY VALENTINE`S DAY! ^^

Postat av: josephine

Sötilisötisnos! Sent grattis på 2 månaders-dagen! Hoppas ni får en fin dag söta!

2008-02-14 @ 11:02:40
URL: http://www.joxzephine.blogg.se
Postat av: Jessica, kommenterar!

Vilken snygg tröja!!!!!!!!!!
Glad alla hjärtan dag!

2008-02-14 @ 16:14:24
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel så trevligt och mysigt.
själv väler jag att ha mys med mannen min i kväll ( och tidigare i dag ler.)

Hanna :=)))))))

Josephine :
Tack. Hoppas att ni alla haft en fin dag ?

Jessica : Tack. Ha en fin dag du med .=)

2008-02-14 @ 18:52:03
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback