Egoistiska FÖRÄLDRAR


Varför finns dom överallt finns  dom :(

Mammor pappor som lämnar bort sina nyfödda babysar.
 Sina sjuka barn på dagis / skola för att jobba.
Helvete är man så fattig och inte ens har råd att vara hemma från jobbet skaffar men för i helvete inte barn.

Folk som lever på soc och skaffar barn ?


Barn skaffar man av kärlek och jag anser att  man ska ta sig rd tid till barnen ,

Att vara hemam med den lilla babyn  / barnet är det vackraste som finns.

Jag valde att vara hemma med mina barn till 2 och  en halv års ålder.
För att jag kan  för att jag älskade det och för att jag hade råd.


Finns föräldrar som försummar sina barn i allt dom gör...  så smärtsamt att se att en vuxen människa kan göra så mot ett litet oskyldigt barn :(


Mamma berättade i går om  pappan och mamman som hade misshandlat deras 3 veckors baby.
på 13 ställen hade babyn frakturer vilket djävla fanskap gör så mot ett barn ?


Pedofil jäveln som våldtog en 13 årig pojke ...
 fatta du våltog inte bara han du tog i från hans hans barndom du våltog hans själ..

Varför finns dessa sorgliga människor :( ????????



Jessica den stoltaste trebarns mamman,

Ps dagis skola  är ingen djävla förvaringsplats / sjukstuga man lämna sna barn då dom är FRISKA
inte haft magsjuka på natten hög feber snorig mm...


image1566

Kommentarer
Postat av: la mami

Håller med dig att det finns många barn som råkar illa ut. Man borde bli testad innan man skaffar barn:) När våra barn är sjuka brukar vi turas om att vara hemma med dom eller ibland får dom vara hos mormor och morfar, vilket dom hemskt gärna vill för att slippa mammas huskurer.
Ha det bra och tack för ditt stöd...

2008-02-21 @ 13:02:46
Postat av: Linda Bunn

Instämmer helt!

Jag är en av dom som valt att stanna hemma under mina barns småbarnsår, vilket innebär att vi lever på en inkomst.
Det funkar det med, man får välja sina inköp.
Jag är stolt över mina sex barn som är 17,15,10,6 och 2 , varje liten dyrbar minut med dom är en gåva som jag vill ta vara på. Vi är också stolta föräldrar till en liten Änglapojke som skulle fyllt 4 år i år. Att förlora honom är en sorg jag inte kan beskriva i ord.
Men vår lille ängel sände ett leende till vår familj, dagen då hans efterlängtade lillasyster föddes, en liten stjärna, en gudagåva utan dess like!

Jag är så tacksam att få vara deras mamma, att just JAG blev utvald.
Den gåvan vill jag vårda!

Många kramar till dig och din fina familj!

Linda

2008-02-21 @ 14:13:31
Postat av: caroline

jobbar själv på förskola och håller med dig om att det är väldigt många föräldrar som bara tror det är att skaffa, sen om man kan ta hand om dom eller ej - det är tydligen en annan femma, sorligt för det är bara barnen som får lida för det i slutändan...

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna bra inställning du är toppen ;)
Ha det finast.

Linda Bunn : Åhh det var inte lite med barn lika många barn som min mamma har ;).
Beklagar sorgen ang den förlorade änglapojken får man fråga vad som hände ?

Att vara en utvald mamma till sina underbara barn är det vackraste och bästa som finns.

Caroline : Förstår att det måste vara en jobbig sits att jobba som förskolelärare.
När man ser föräldrar som lämnar sina
sjuka barn.
sen måste det vara trist se barn som är där 06.00 till 18.00 då dagiset stängs :(

Ha en fin dag

2008-02-21 @ 16:18:28
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback