Gissa vad ? SHOPPAT

33467-6108


 Det enda som köptes till mig på hela dagen förutom ett happy meal på mac d ;)

Estee lauder Ansiktskit finns till bra pris på kicks    perfekt inför våren ;).





Bild 1 : På cubus kan du köpa valfri body och byxa till priset 99 kr hur billigt som helst.
Älskar Bodyn tog storlak större att ha till våren ;).

Bild 2 : Bambis sjyssta Bodysar vadå uppkäftiga.

Bild 3 : Kennys nya mjukisbraller stog att dom skulle kosta 129:- men jag råka få dom för 49 :-

 Bild 4 : Ficklampor till kidsen led lampor. och en till Älsklingen att ha till bilen.




Flanders och en Dino ägg till Kenny.

Kalsonger kenny,

Extra vantar till Madicken att ha på dagiset.

Snygg tröja till kenny en sån där mysig stickad den ska han få ha på skolan i morgon.

En tunika till mig.

Resten av bilderna är från hm kläder till barnen för 20 kr styck på  ett fyndställ.
Dom rosa brallerna  är från barnavdelningen   hihihi att ha hemma softa i va fan kosta ju bara 20 riksdaler som hittat jue.


Var in en snabbis på Röda k men fann ingenting inte ofta det händer att man inget köper där ;)
Men iböand så ;).



Bra tv kväll i dag sooooftish ;)


image1566



Duscha med Bambi och gav henne massage ;)
så himla mysigt.
Vi är så nära varandra nu ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej fin fint du har shoppat då!vad kosta serien från kicks?vill oxå ha kram på er Petra

Postat av: Malin

Tack för att jag fick träffa er idag =)

2008-02-28 @ 21:19:52
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra :
Tack.
Setet från kicks finns även i två andra varianter men denna assade min hy bäst.
kostar 249 :- special pris ;)
Perfekt va fanns bara nåt kvar så skynda fynda ;).

Malin : tack själv för hjälpen ang jeans till kenny.

Kram

2008-02-29 @ 10:24:00
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback