Goes araound goes around ... nannananannaaa...

33467-6020

 Han nju inte mer n¨t mer bloggande efter i går då vi hade mys kväll gick 2 timmar mm ;).

Anyway nu som undrat och frågat vad jag använder  till ansiktet kommer det här :

Nattbalsam Decleor ( dock finns  ej dessa stora burkar att köpa utan jag har köpt det utav en vän direkt från hennes salong.)

Clinique tre stegs förpackningen som jag köpte en ny av i veckan.
Lumene serum doppen.

Sen en ansiktskräm från Apoteket som jag har nu då luften är lite strange här uppe i norr.







Bjuder på lite bilder på Bambi från i går mitt älskade hjärta.


33467-6016


image1566

ska strax hoppa in i duschen.

 I dag bli det pasta carbonara här hemma egengjord.


Kenny är i Backen med sin pappa ska åka snowboard hela dagen åka liften för första gången spännande.


Käääärlek.


Måndag i morgon bilen ska lämnas in 8.00.
så Älsklingen åker in och fixxar det så kommer jag in senare med buss med Bambi.
Har lite viktiga saker att göra i stan nämligen.



PeacE


Vad använder du för ansiktsprodukter ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback