Hajdiii hooo

33467-6084






Puuuhhhh bilen ful med mat   lyx mat ha ha ha ha ja jag älskat mat i ala dess former.
Hann göra av med 2000:- på mat ;)
Älskar att handla  oavsett vad det är.
Känner lycka av att ha full frys kylskåk  alla skåp
känner ett inre lugn.
Behöver jag säga att det går åt en massa pengar till mat hos oss ?

Bambi fick sin första egna bok ( förutom alla ärvda från kenny Madicken ;).

 Efter att vi vart på alla matställen ( Handla även mat til alla djur inklusive hö sågspån )
så sprang jag in på ur och penn men inte  fan hade klockan kommit grrrr så jag får snällt vänta tills i morgon då deras leverans hade blivit försenad :S
Hoppas verkligen att den kommer in imorgon.

Men vet ni vad spana in sista bilden jag såg en soft orange REGAL klocka som fick följa med hem som tröst ;).


Madicken ligger mätt imagenoch ny duschad och sover.,

Kenny sitter mätt och nyduschad spanat simpsson

Bambi ligger mätt och sussar
Älsklingen skottar

Mamma bloggar ;)

Älsklingen gjorde  supergod mat i dag Biff ala Lindström potatis och en gos sås och stekt lök
så  himmelskt gott.


På fredag ska kenny till sin pappa över helgen.
På fredag åker Madickens pappa til thailand så jag funderar på att åka med hon själv på stan en snabbis..
 men jag har ej bestämt än  ... eller så åker jag in i morgon med älsklingen  ( ska lämna bilen )
sen tar vi bussen hem.

 Dagens frulle vart : Polarbröd med ost och gurka chai latte och vatten.


Inre lyckorus.

image1566


i kväll blir det massa god frukt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriver hej hej tillbaka!=) Söta barn du har o vilka fina namn dom har

Postat av: Karin

Underbara människa med underbar familj! Önskar er all lycka! Blir så glad när jag läser din blogg.

2008-02-28 @ 10:51:15
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Hallå hallå kul att du kikar tillbaka ).
Tusen tack mvh J .

Karin : Åhh vad glad man blir a så fin kommentar :=)
Ha det finast och varmt välkomen åter ;)

2008-02-28 @ 18:48:29
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback