Jag vill ha vååååååår i mitt hååååår

33467-5930



Hej hejsan hallå ;)

Nyss hemkommen från en kompis  drck lite kaffe surra skitoch låna film sen begav  vi oss hemåt.
Jag Madicken Bambi Jimmy och så jag...

Ikväll är det mys kika film äta gotta få sig lite gotta ;).

Jag vill ha bubbelbadkar och  bastu här hemma nu nu nu nu så jäkla sugen.


saknar kenny boy som är hemma hos pappa.
Fick sms från han min lilla prins.


Bambi tar sig en tupplur och jag  har nyss strykt gardinerna till köket plus poäng till hemmafrun i huset.




Kääärlek.

Kommentarer
Postat av: Piiiiz mammablogg

Men så duktig du är!! Jag skulle ha behövt stryka mina me! :-)
Hej hej!!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Piiiz : ibland så ;)

2008-02-19 @ 11:25:49
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback