Nyshoppat...

33467-5922




Lite snabb uppdatering på vad jag shoppat :

1 : Hm Diadem deo bodytion. Tvål ( Ett måste )

2 : Lindex  Söt basker med rosett.

3 , 4 : Second hand kläder Bambi,.

5 :  Kläder Madicken röda Korset.

6 ; Indiska elefanter som pryder trappen upp.

7 : Åhlens liten hårspray och en massageolja som användes på födelsdagen. Vanilj / kanel.

8 : Tvål Hm.

9 : Mössa over knee socks  till mig.

10 : Fin stickad klänning  till mig.

11 : skor till Bambi second hand.

12 : Hjärt hängare till Bambis  kläder och ett stenhjärta.

13:Tröja Bambi sen.

14 : Madicken Nattlinne .

15 : Kläder  Kenny.




  Nu  ska vi ha mys tv kväll med en massa bra tv program.



stor dag i dag kenny fick sin mobiltelefon hans första att ha här hemma.
Hans pappa fyllde på den så han har 200 på hans telefon.

Har Lagt in hans pappas nummer med en drake
Mitt med ett hjärta
Jimmys med en bil.
Behöver jag säga att  han är stolt han har redan ringt 22 ggr nu när han är hos hans kompis Tiffany ;)
Den hänger runt halsen i en mobilstrumpa svart med döskallar  hiihihihhi.

En groda som kvakar då det ringer hihiihih

sötaste underbara prinsen har blivit stor.

I morgon ska han till pappa där hans överaskning väntar.
Jag tror att det är hans NYA snowboard med skor och hjälm fatta vad stolt killen kommer att vara hihiihihihihiihih.

så stolt över dig min älskade kenny.

Imorgon har han friluftsdag hela dagen så väskan är packad med fika och  festis  och massa annat ;)


Kääääääääääääääääääääääääärlek.

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, vad mycket fint du har köpt :)

Postat av: Görel

Åh den baskern tror jag att jag oxå ska köpa. Den var söt!!

2008-02-14 @ 21:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback