Sadelväska TRADERA TIPSET

LITEN SADELVÄSKA I SKINN- VINTAGE/RETRO/POP/CLASSIC/ROCK

( Älsklingen duschar så jag snabb bloggar )


Denna nsygga skinn sadelväska kommer hänga snyggt runt kroppen i år / till våren.
Perfekt om man bara ska ha med  sig det viktigaste och så snyggt.

Du finner den på :   http://www.tradera.com/LITEN_SADELVASKA_I_SKINN_VINTAGE_RETRO_POP_CLASSIC_ROCK-auktion-58885933  .


Annars är tipset om du söker en liknande kolla in närmsta second hand / Röda korset :0).


image1566

Kommentarer
Postat av: Anonym

det bästa är att jag var uppe o rota på morsans vind, och vad hittar man där om inte en sån handväska?! thank lord att mamma är ekorre o sparar på allt!

2008-02-22 @ 23:07:48
Postat av: Elin

vad använder du för hårprodukter (schampo, balsam, stylingprodukt) för att hålla din hårfärg och ditt hår så vackert?
Supertacksam för svar :)

2008-02-22 @ 23:51:10
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : den som spar har heter det ju perfekt att ha en sån mamma .
själv kasta min mormor morsans alla kolla snygga kläder... buu för min mormor just nu ;).

Elin ; Jag kommer att lägga in ett inlägg om det senare i dag :=)
finns fler som frågat ;)
Tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback