Tjoo bre kvällen hos simms

33467-5966


Hola bandola skriver ett snabbt inlägg har precis nattat dom stora dvs kenny Madicken hela och rena efter en skön dusch innan nattning.

Mormor har vart här nån timme och Grattat mig Myst med Bambi och  lekt med Ballan och kidsen.

Jag bjöd på fika  :=)





Bild 1 : Bambi i bilen på väg hem från stan ;) ( Jag fixxade naglarna stor handla mat mm )
Bambi var hos Farmor / farfar en timme och  lekte medans jag fixxade naglarna hiihihihihi.

Bild 2 : Madicken med sitt dj set hon fick i dag ;).

Bild 3 : Kenny med legot Jimmy tog med sig till han i dag ;).

Bild 4 : Honey boney pappa sitter kikar data ;)

Bild 5 : Chai latte och god jordgubbstårta.

Bild 6 : Waxduken jag fick av mamma me love it exxakt den jag ville ha .
Sen fick jag ett vackert halsband bild kommer sen och 2 lampor .


Nu ska vi softa av kika Da vinci koden.


myyyyys på höööög nivå.

Åter kommer med mer bloggande i morgon om tid finns ;)


PEACE

image1566

Kommentarer
Postat av: Malin

heej :) Någon dag måste ja ju komma å hälsa på så ska du få din födelsedagspresent oxå jue =) Saknar er så enormt mycket.. puss

Postat av: Petra

God morgon!Va farmor?Gick det bra herregud ja måste öva m björn nu han tog henne 45 min som längst när ja klippte mig ha ha kram på er!

2008-02-21 @ 08:56:09
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin : Hallå baby ;) ja synd att du sklle vara borta på
fredag anars hade du kunat kikat in till oss ;):
Kram.

Petra : Yeeeps
medans jag gjorde mina naglar
var Bambi med Pappa hemma hos farmor och busa och smile upp sig ;) snacka om bra pappi hihiihi .
ha ha :=)
Kram

2008-02-21 @ 09:24:55
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Sv: Tack för kommentaren! Jag blir glad av människor som du. Ha en fin dag. Kram

2008-02-21 @ 09:34:06
URL: http://samira.nu
Postat av: VintageRetroPrinsessa

samira : Ett gott skratt förlänger livet.
Är det inte nån som gillar det du gör för dom så behöver dom ju inte kontakta dig / ta av din dyrbara tid ;)

Kram från mig.

2008-02-21 @ 09:54:28
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback