Today... tooooooday

33467-606033467-6059






Dagens Jessica under en  snabbis på stan ;)

Kom hem Amma Bambi direkt.
Se gick vi alla tre och handla lite inför maten vi skulle äta .
Älskien gjorde sin goda berömda wok ;).

På vägen möte vi gravida Therese och Amanda köpte glass från glassbilen ;)
2 stora lyx påsar hihihi.
 Redan har en turkisk peber glass slunkit ner ;).


Dagens kläder :

* Bik Bok Jeans.

* Tunika kläning vero moda.

* Väska mullbery.

* Stövlar din sko.

* svart sjal

* svart skeppar jacka hm.



This is me folks.....


Kenny  åt nyss och skulle i väg till en kompis.
Madicken sitter äter uppskuren apelsin älsklinen sitter   gosar med Bambi ;)

Min älskade familj.

image1566

Kommentarer
Postat av: idun

Men jag vill tacka för din läsvärda blogg, den är alltid på min lista och kollar flera gånger om dagen, blir glad när jag läser.
Ha en bra kväll, kram Idun


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback