what mean the world to you ?

33467-612733467-6126



 Heeeelloooooo ;)

Vart en snabbis till stan  med Madicken  i dag så Bambi var hemma med Papi ;)

 skulle in för att köpa  ur och penn klockan jag varit på jakt efter men  tror ni att den hade kommit in ?
NOPE falsk djäkla marknadsföring..  dom har väl inte ns haft råd att hämta ut paketet  ???!!???
Grrrr...


Aja kom ju hem med nåt annat ;).

Madicken fick en fin Helium ballong  med prinsessslott från stan köpte av en gubbe som såg ensam ut hiiihihhi.





sprang in som hastigast på second hand och det ångrar jag ej ;)

Fann 2 snygga Polarn pch pyret munktröjer till Bambi
En fin kjol till Madicken
En munk tröja till kenny.
Madicken valde ett mjukishus.
Tröja och kjol till Bambi,

På Hm fann jag en farfars tröja i rosa och en snygg t-shirt till senare.


skulle vart med Therese och Amanda men det vart inget pga utav att dom håller på flytta ytterdörren mm :S





Vart så till mig av detta  setet från estee lauder från kicks till det  braiga priset 249:-
så jag köpte ett till set i dag eftersom jag  fick bara lov att köpa nåt till mig själv.


Älsklingen  har vart  hämtat hem bilen som vart på lagning fått en ny bakdörr. :0).

Nu  sitter jag i köket   med Madicken som leker med lekhuset Bambi sover
älsklingen  gör en tigerräker nudel wok,.





image1566



Ikväll blir det myskväll med gemensam dusch och massage. tända ljus,


så mysigt älskar min älskade familj.


Puss eran mamma.



Kommentarer
Postat av: Petra

Så fina ni är!tunikan du har på dig e den från lindex barn el?Alex har en lika dan kram P

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Tack . hii hii
nej den är från kapp ahl köpte den i storlek 158 sitter bra hihihiihii tur man kan ha barnkläder med tycker den var snygg..Alex har bra smak ;).

2008-02-29 @ 19:42:50
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Kristin

Ni var så söta idag!! Jag var in på second hand imorse med och handlade till Nova, fanns mycket fint idag! Trist att du inte fick tag på klockan! Kram

2008-02-29 @ 20:45:22
URL: http://lillprinsessan.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristin :
Tack aha du har oxå vart där...
ja du bor ju lite närmare än oss ;)
vart i stan bor du om man får fråga ?
Va fyndade du ?
kul om du ville visa bilder
mvh Jessica Bambi

2008-03-01 @ 12:53:07
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback