I always have the fun part in my life.




Varför välja en väg  påföljd av droger missär ?
När man kan leva ett perfekt gynnsamt liv utan ?


  Alkohol festar existerar inte i min värld har inte gjort det  dom senaste 10 åren.
Det är mina barn mitt familjeliv som är det viktigaste i mitt liv.
Varje dag vårdar ja mitt liv ömt.
Jag stannar upp i tiden.
Ger ala mina tre barn den inviduela tiden dom behöver.
Alla tre är iolika stadier  och jag försöker att ge dom allt jag kan.

Varje dag vaknar jag med ett leende på läpparna  njuter av tiden av livet som mamma  till tre barn.
Allt jag har  här och nu är allt jag önskat mig.

Ta tillvara tiden med dina barn ,  tiden kommer aldrig åter.

Tack för att jag får vara mamma till dig kenny : Du är mycket speciell i mitt liv ingen kan vara som du.
 Du år pysslig påhittig och  den finaste pojken och storebrorn.

Tack min  lilla Prinsessa att just jag  är mamma till dig du är en fin lillasyster   en surr och pysselmaja och framför allt min kreativa dotter.

Bambi mitt minsta hjärta  att se dig   får mina läppar att le mina ögon att tåras mitt hjärta skutta av lycka.
Du är så vacker varje dag är en ny dag tillsammans för oss.
Du och jag  vi mot världen.


Älskar er alla Tre,

Tack Jimy för att du är den finaste Pappan underbaraste mannan  finaste vännen
Kärlek är bara en symbol
Lycka är ett rus  tillsammans med dig,

Älskar min familj.

/ Eran Jessica du nu / för alltid.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback