I am a legend



 Harmoni Harmoni Harmoni Harmoni Harmoni Harmoni, en av mina favvo låtar !!! Enjoy


 Jag har ett viktigt Meddelande till Marlene där ute att ge fan att låtsas vara kennys pappa och  skriva i min blogg.
 Jag är inte född i går skaffa dig ett djävla liv och inse att jag och stefan  har kenny ihop.
Stackars patetiska människa sök hjälp för fan.  30 år och inte ens torr bakom öronen ??
Inte mitt fel  att din son inte har nån pappa  . som min son kenny har.
Poor  child.

Deal with it..... nasty sick head.




 Ikväll ska vi kika I am a legend med will smith.

 Tjoooooo bre.

Tjolen vad händer kuken vänder mellan mina tänder .....

Kommentarer
Postat av: Anonym

I am legend är kanonbra! Ville bara säga det... Ha en bra kväll!

2008-01-26 @ 18:40:17
Postat av: Petra

Den är kanonbra såg den för ca 2 v sedan.
Ta hand om er kram Petra

2008-01-26 @ 19:17:22
Postat av: Anna´h

Riktigt bra film & Will Smith går ju inte av för hackor !!
Han e´påsättningsbar .. Ha ha ..
Ser att du oxå har en liten " patetisk råtta " i
ditt liv , som inte har något eget liv !!
Stackars människa ...
Ser att söta bäbisen blir rundare & rundare för varje bild , såå söt så att det gör ont i hjärtat !!
Pöss på dej

Postat av: Agnes

I am legend verkar bra!

2008-01-27 @ 19:40:36
URL: http://enbloggare.blogg.se
Postat av: chrisse

hej! tack så mycket . alltid skönt å höra att de blev bra. man e ju lite sådär nervös inför vad alla(speciellt sambo) tycker om de. vilken söt bakgrund du har! =)

ha en bra dag. !

2008-01-28 @ 14:29:43
URL: http://lovelystar.blogg.se
Postat av: Anonym

DEt är en bra film, fast den heter ju bara I AM Legend. Will Smith gör den riktigt bra! ;D

2008-01-28 @ 14:31:49
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna H : Bambi växer och frodas likt en grodd.

Tyvärr har jag en patetisk människa som vägrar att lämna mig i fred ;)
måste vara jobbigt vara en stalker liksom ;).

Chrisse Tack ang bakgrundenoc allt.
Ha det finast mvh Jessica .

Anonym : ja den var grymt bra filmen lite ort bara hade velat settmer.. synd atthan skulle offra sig bara :S

Mvh Jessica

2008-01-28 @ 14:37:57
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna H : Bambi växer och frodas likt en grodd.

Tyvärr har jag en patetisk människa som vägrar att lämna mig i fred ;)
måste vara jobbigt vara en stalker liksom ;).

Chrisse Tack ang bakgrundenoc allt.
Ha det finast mvh Jessica .

Anonym : ja den var grymt bra filmen lite ort bara hade velat settmer.. synd atthan skulle offra sig bara :S

Mvh Jessica

2008-01-28 @ 14:52:49
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Äntligen det här har jag väntat på vilket smart drag av dig jessica att kränka både mig & min son på själva internet duktig flicka du är;=) tror du verkligen i din lilla enfaldiga skalle att
inte ...har mod nog att skriva eller stå för sina egna åsikter då tycker jag synd om dig
Du tror visst att du står över allt
lek inte med elden, du kan bränna dig en vacker dag lilla gumman;=)

2008-02-01 @ 23:53:24
Postat av: Anonym

Att förnedra min son i din blogg är nog det elakaste man kan göra hoppas du mår bra nu, du är polisanmäld bry dig inte om att radera inläggen jag har redan lagrat hela bloggen..
MVH/nasty sick head

2008-02-02 @ 00:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback