Kör enfavorit i repris ... Ventil Gummiplopp mannenHe is Back




Hej mitt namn  är olle jag är en kille på 26 som  känne rmig lite instängd i min prutt dräkt
söker  här seriösa tjejer som är vilig att dejta en  fis kille som tänder på det lilla  udda.


 jag dör jag dör .. lägg märke till ventilen pluppen på skallen på vänster sida..
fy fan... vilken kille oj oj oj...
undra hur många svar han fick ?

Har inte sett till han nå mer..

Kanske nådde han ej  ventilen och dog av syrebrist ?

Har du sett till han mer ?

Kanske svävar han nånstans i närheten utav dig...


 svensk HUMOR


Andra gången denna man får gästa min blogg.

Undrar om han kommer åter ?
Vem  vet kanske i en anann skepnad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback