Lite djurstatus denna fredag

33467-5673



Medans mamman i huset städar dvs jag medans  kenny är med sin pappa och Madicken sin
Älsklingen inne i stan fixxar med bilen köper mat / blommor orkider som jag ska  ha i sovrummet  valde mellan rosa och vita men bestämde  mig för vita 2 styckna på  sminkbordet.

så ligger Laleh och trycker i Vintages  hus hahahahha Balla undrar varför han ska vara med på kort ler hahahah ;)



 Tvättar damsuger rensar renbäddar i allas sängar blir en hel del har hållt på sen 11.00 i dag ;)
så lite har man hunnit men en hel del kvar !!!!!!

I kväll kebab talrik egengjord givetvis ;)


chiao.

Kommentarer
Postat av: Ny läsare

Härlig blogg jag hittat..!! Vad är det för ras, hur många husdjur har du??
Trevlig helg!!

2008-01-18 @ 17:49:01
Postat av: miggs

haha! katten ser måttligt road ut av att ha vovven i sitt hus ;-P

2008-01-18 @ 20:57:55
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Ny läsare :
Åhh kul att du gillar bloggen du är varmt välkommen åter ;)
Vi har nu 2 katter en kanin ett marsvin
2 hundar.
Hundarna är blandras med dvärgpudel.

Miggs
faktiskt älskar han det han e en liten gosis som vill gosa med hundarna hahaha ;)

Postat av: melanie

Vilken söt hund =)

2008-01-21 @ 15:10:35
URL: http://melaniesparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback