Min duktiga 4åriga lilla prinsessa på fyraårs kontrollen.

33467-5630




I går var ju som sagt var Madicken  på sin fyra års kontroll  hos bvc,
Gick hur bra som helst .
Hon ligger över kurvan son hon gjort hela tiden sen födseln;)
Min söta tjej.
Hon var så duktig och bvc tanten vart alldeles häpen över hur duktig hon var på allt.
Det värmer mitt mamma hjärta.

 Efterson hon tidigare ej  vaccinerats  förutom första sprutan  fick hon ta stelkramps sprutan i går.
Fatta hur duktig hon var, medans mamam blunda höll för öronen så satt hon snällt  i pappas knä.
oki hon grina  men oj oj oj så duktig hon var .

En bok med skiva fick hon i går och klistermärken hihiihihi  sen fick hon sin veckopeng på 20 kr
som hon handla fredags gotta för.

I morse vakna hon dock väldigt tidigt och  var lite ledsen och hade små ont där sprutan hade tagits så hon la sg ner hos oss och sona om i 2 timmar,



Bambi är  stjärna på natten supersnäll vi byter blöja 2 - 3 ggr per natt ammar henne  ca 4 ggr  då hon är en liten snuttis som älskar snutta.
Sen ligger hon tätt intll mig  då hon älskar att sova nära känna värmen höra hjärtat då sover hon som bäst.


Kenny han går / pratar fortfarande i sömnen.
så men får väcka han imellanåt.
I förgår skrek han att jag skulle hjälpa han lyfta plankan.. peka mot garderobem
fråga vad han pyssla med han sa jag bygger hus mamma:0)
Han är rolig min lilla gosse.

Alla tre barn är unika å var sitt egna sätt.
Dom är 3 egna individer som älskar varan och är väldigt busiga syftar på Madicken och kenny fnissar.


Nu ska jag kika vad dom pysslar med där uppe alla fyra barn ;)
Simon och Vicktoria är ju här med :=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det även är Kennys pappa på bilden är dom sjukt lika! =O
Så söt Madicken är! Fint namn också. :)

2008-01-12 @ 20:59:46
Postat av: Anonym

Alla 4 ? Inte alla fem ?!
Eller...

2008-01-12 @ 22:01:34
Postat av: malin

Du har världens bästa och underbaraste familj jessica =) I Just love it

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym
:; nej dom har ej samma pappa ;)
Tack ang namnet ;)

Anonym ;: ? 4 barn pe en baby nere ?

Malin : Tackar och bockar älskar min lilla familj.

2008-01-13 @ 16:50:28
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Erica

Madickens pappa looks like a hottie!!!! ;)

2008-01-13 @ 16:51:33
Postat av: Helen

Varför ej vaccinerad innan?

2008-01-13 @ 20:05:06
Postat av: Anonym

inte? haha oj då. ;) Men då kanske det är för att Madicken & Kenny är lika jag tycker M's pappa är lik Kenny. =)

2008-01-13 @ 22:08:59
Postat av: Malin

vad duktig du va på 4 års testet madicko:)

2008-01-13 @ 22:15:01
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Erica ;)

Helen : Därför att jag valde att avstå från det.

anonym :
ha ha Madicken och kenny är kopier på varandra faktiskt ;).

Malin : Yees visst va hon ;)

2008-01-14 @ 15:17:53
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback