Rensa i röran..



Det är exxakt vad vi har hållt på med dom senaste 3 timmarna :0)

garaget vi har uppe har total rensats ur 3 barnvagnar en framruta till bilen  2 cyklar ett bord   kläd hängare sopsäckar med  gamla kläder mm har rensats ur som en kompis till oss ska köra i väg med nu så vi har hans barn hemma på besök ;)
skönt att få det rensat.

Ikväll ska jag ta igen mig med massa snask jag och honey boney köpt ;)
Bla morotskaka ska jag snaska på. hihiihihih
 Sen ska vi duscha tillsammans och massera varandra med choklad massageoljan som jag köpte förra veckan till tända ljus myyyyyyyys.
Älskar min mys man.

Barnen leker där uppe Bambi ligger sussar sött  nere i soffan brevid sin mamma.


Kärlek ha en toppen  lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback