* Spiderman slip on the streets *

33467-5604


Hörni på ny go vänner så ska jag för er berätta   om när jag halka.

Listen to this.


Jag och Jimmy är på väg till bussen.. Jimmy går med barnvagnen jag ensam.
Halkigt som satan ute.
Går förbi skolan....
 dom har  sandat med stor grus.. känner hur jag halkar till och mister fotfästet.
Faller pladask ner raklång på baken med skallen  låter som när ett ägg faller och knäcks på backen.

Känner hur ögonen faller igen ca 10 sekunder.
När jag  tittar upp ser jag 4 små tjejer som står kollar på en .. en Jimmy som frågar hur gick det hur är det.
Kliver upp alldeles grusig och blöt.
skriker aj aj min  skalle aj aj mitt snitt gång på gång snarare hulkar fram
Hoppar upp tänker what the fuck detta skulle man haft kort på Jimmy sa att det såg  ut som en höjdhoppare hahahhahaha.
shiiises.... Känner mig lite yr och strange i kroppen hoppas bara att det ej är hjärnskakning  det vill jag helst slippa ;)




Heeeey anywau spiderman bjuder på en rolig låt inlägget till ära.

Fatta vad jag sjöng och dansa  till denna som mindre.
Gör det du med och förgyll dagen Mohahhahahahhahahha.







Eran skalle på backen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback