- Barista kaffesump all over



- Okej alla vet väl vid det här laget hur bra det är att scrubba kroppen med kaffesump ?
och händerna blir så lena och mjuka.
Jag är riktigt noga med att ha fina  händer / naglar och vårda dom ömt.

På cafet Barista i stan får man ta med sig e kaffesums påse just för det ändamålet scrubning
seriöst hur återvinningsbart är det inte ?
Jubblar av lycka över såna här smarta återvinnings saker.


Jag ska scrubba min och Madickens kropp med denna sump.
Älsklingen var aningens skeptiskt över detta då jag kom hem med en kaffesump påse
men han ska få se ren och mjuk hy ;)
Tom han vill nog testa.



Bambi somna nyss utslagen på soffan efter massa bus och lek.
Maicken varfar  ner med en film och jag softar vid datan då älsklingen är och tränar.

Ev blir det att vi åker till stranden en stund senare.

Vid 17.00 kommer Malin och vi ska dra in till stan spana in hennes ev blovande tatuering ( Hon har tid på tisdag .)
Tänkte kika Röda k då jag ändå är inne och ta mig en fika på Barista en frappista ( is the new shit )



Njut sommaren


Peace Love and understanding

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du skämtar, ska man scrubba kroppen med kaffesump? Aldrig hört talas om! Men då borde man kanske börja spara lite här hemma... :-)

Ha det bra,

Jennie

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Jennie : Its true ;)

Riktigt bra är det oxå ;)

doftar gott oxå :=)





ha det finast mvh J

2008-07-30 @ 15:16:01
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback