- Blixtrar och dunder och en skööön natt




- Jag tror Bambi har gjort sov rekord.
Somna 22.45  hur tidigt som helst jue
Hann att se hela filmen  hihiihihi.
Vakna 02.00 amma henne somna snabbt om tätt intill oss.
somna till 06.00 amma henne somna snabbt om vakna sen 9.00 hur skön natt som helst.


 I går kväll blixtra det och åska i ca 4 timmar om inte mer
världens fetaste blixtrar.


 I går när vi badade  satt vi ju på ena flytbryggan och solade och lekte
Madicken hade burit upp lite pinnar från havet och lagt på kanten.

När vi gick där i från såg jag en överviktig kärring FULLKOMLIGT springa til brygan stå och skika medans vi gick bortåt att vi skulle städa efter oss 3 pinnar låg på bryggan
sen började hon att skrika  till andra campare att vi skulle ju städa
snacka om  FITT kärring
herregud har man inget för sig än att sitta glo vad andra gör och inte gör på en brygga från husvagnen
antagligen en sur semesterfirare som inte fått smaka kuk på länge
eller pms
eller bara sur för att allt gotta i husvagnen var slut ?

Herregud vad jag garvade ;)

sen började hon hytte med näven och peka mot oss.
Trodde jag skulle dö av en skratt attack där  på stranden ;).


PeAcE


Ps fick en  god frulle med nybakat bröd vattenmelon och sofies mode att läsa tack älskling Ps

Kommentarer
Postat av: Estelle

Fan vad blåst du är. Vad har det med saken att göra att hon var överviktig? Du är ganska fet själv

2008-07-28 @ 13:24:54
Postat av: Görel

Ha ha, vilken jävla bitterfitta! Har väl ett misslyckat liv.

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Estelle : Mohhahhahahahhahhaha jo det hör til saken att hon var tjock !!! och lubbade på en brygga som en djävla maniak hahhahahahaa ;)

Mitt liv min historia get it ?

Jo jag vet jag har en fet hjärna och en fet kropp i positif bemärkelse hahhahhaaah ;).



Görel ; Jo precis... som tur var slapp vi se henne i dag hahahha

har väl lagt sig i husvagnen gottat i sig allt godis tyckte allt det såg tomt ut på hyllerna på affären vid oss hihiihi ;)

2008-07-28 @ 18:03:10
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback