- Dont fuck around with me




  

 Fredagens mamma i klädd

Gult adidas linne
Bik bok bralla en  favvo som hålle rpå falla i sär hahahhahah
Skor din sko sommar favoriter då det är varmt ute
Second hand skinn bag
Halsband www.familjesmycken.se med mina kids namn på
Solbriller POLICE
Örhängen Hm
Klocka Hello kitty Ur och pen ;)

simple as that .                                                                                                  Hm örhängena.





Dags att  byta blöja stå vinka  Hej till älsklingen som kommer ;)
Då blir Bambi sprallig när älsklings pappa kommer.
Undra bara om grannarna glor då jag står ute i mina Hello Kitty troser ???? hahaahhahah
Vadå måste ju kasta bajs blöja.
Jag är en sån där som hatar braller inne
självklart behåller jag dom på när vi har främmande
man annars är det troser  och line som gäller.


Nyfiken som jag är vill jag veta

Hur går du klädd hemma ???


Tell me all about it.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hello det e nog samma här brallorna ryker så fort man kommer in tjing tjing

Postat av: ♥Hanna♥

lika cool som alltid!! :D och givetvis e ja mest avis på klockan... haha!



ha en trevlig helg! ^^

2008-07-05 @ 09:45:34
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: ONE SMALL DREAM

Jag är likadan, om inte byxorna åker av så går jag med dom uppknäppta och hängandes på sniskan. Byxor är inte riktigt min grej.

2008-07-05 @ 11:29:26
URL: http://onesmalldream.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Ha ha ha kanske ett mamma fenomen ?

jag menar man blir juvarm av all lek och amning ;)

Ha det finast på eran semester,



Hanna , hahha visst är den söt klockan ?

Me loe it :=)

Ha en trevlig helg med magen ;).



ONE SMALL DREAM ; soft ;)

2008-07-05 @ 11:51:32
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: tess

dina örhängen e super! Köpt dem nyligen?

2008-07-06 @ 18:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback