- Dont say it play it




-   Crazy har sovit som en prinsessa hela natten
vakna en snabis  amma sen somna hjärtat aldeles intill och vakna inte förens 9.30.

 Har precis tvättat en tvätt och hängt ut och renbäddat sängen.

12.00 ska Madicken med pappa åka båt- hon längtar

Jag hoppas att solen håller i sig tills älsklingen kommer hem från träningen.
Jag vill till stranden och softa .


sitter väljer mellan Junsele lycksele kålmården och skansen
 vad ska man ta ?


08.15 ringde mobilen, svarade och bakom på andra sidan hörde jag din röst
Hej mamma är du vaken ?

 jag ville bara säga hej då ska åka tll stockholm nu saknar dig mamma.

Åhhh smälte på  plats

sen gick jag upp gosa med en sovande Bambi.


Peace

Kommentarer
Postat av: Petra

Kolmården e jättemysigt vill dit i sommar ;-)men skansen e ju oxå trevligt kram kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : ja skansen har man ju var mer än på kolmården så vi får se vad det blir ;)

kram

2008-07-15 @ 11:56:51
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är galet vacker !!!!

2008-07-15 @ 12:55:58
Postat av: VintageRetroPrinsessa

anonym . thanks spanx

2008-07-15 @ 20:26:53
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mini

skansen! sen besöker ni rosendalsträdgård som ligger i närheten. åå deras helt underbara café utomhus där ni kan njuta av deras fikabröd de bakar själva och allt annat gott, ekologiskt odlat, allt kan man köpa med hem. helt fantastisk, man sitter under vackra träd och fikar! love it. mini

2008-07-17 @ 16:36:53
URL: http://mamamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback