- I dag kör vi skift ;)



-  Its hot its H O T  outside ;)


Nyss inkommen efter lek ute med busfiorna Bambi Madicken.
Älsklingen är i stan tar ut syrrans sins hund !!!
Sen  när han ska hem är det min tur att åka in till stan med Mallan brallan ska förbi Tatoo Jens.

Sen sover älsklingen inne i stan med hunden !!!
och jag med mina prinsesor.


 Hann med en snabb loppis runda i morse,
har hittat ett skåp jag vill ha till Bambis alla kläder
så ev Skulle Thomas försöka att hinna att hämta upp det i dag wiiihoooo ;)
Tur man har vänner med släpvagn   och givetvis snälla vänner.


 Köpte en film til Madicken som hon sitter kikar på ny och massa gossedjur dock fattas 2 hamstrar hahhahahhaha ;)

 I värmen passar kort ärmad body bäst ;)




 Grymm kväll i går kväll ingen tid för datan
Myste med kräfter ost bricka och en soft film
Bambi sov hela familjen och vi låg myste i soffan.



Då jag var på stan  i går ringde kenny
exalterad över att ha sett massa flygplan
Var  på  väg med bil till stockholm.
Sen skulle han åka bussen hem med hans pappa

Saknar han sååååå.


 Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback