- Its a bag in the box....




- Seriöst lyssna på låten och skratta tills du ligger utmattad på golvet
likt en slickat golvmopp.


ska jalla jalla i väg med strax med mopeden in till stan fixxa mina naglar.
Jag har den grymmaste mopeden en Kymco cobra cross i svart och  gult med en cobra på ;)
swiishar snabbt fram genom gaterna ;)


ska hinna kika på Röda k innan jag ska vara där fixxa naglarna.


Madicken ska vara med sin pappa då jag åker
Bambi är hemma med pappa i tryggt förvar.



Kääärlek.


Pssst vann en tävling till en mini  vodool i grönt som jag ska ge til kenny då han kommer hem ;)
han ville ha den och sättapå sin mobil ;)

Tack tjejen.




Peace Love and understanding.


 Kennys söta mini vodoll han ska ha på mobilen hihiihihi visst är han lik Hulken ?



 Update :   Älsklingen fick dåligt samvete att jag skulle  ta mopeden ?
hat

Han ba

- Älsklimg jag vet hur lätt frusen du är så jag skjutsar in dig
Åhhhh  sänt är Loooove.


 Då hinner jag blogga lite mer mohahhahahhaah ;)

Peace Numero
2

Kommentarer
Postat av: Hemlig pga pinsamhetsfaktor



Hihihi, måste bara berätta en lite kul(?) sak. Jo, jag drömde en sexdröm om dins ambo häromnatten :-D



Är en rätt flitig läsare av din blogg och har inte medvetet direkt tänkt att han är en "hunk" eller så, men det var han veeerkligen i drömmen :-D



Han verkar även vara ett kap i riktiga livet ;-)



Ja,ja, ville bara berätta, tycker dte är lite kul att srömma sådant om en total främling man sett i en blogg!



Må gott!

2008-07-14 @ 22:18:04
Postat av: VintageRetroPrinsessa

MOhahhahahha ;)

Hes my man ;)

Postat av: Årets andra sommarplåga

Årets andra sommarplåga efter Dj Tune feat Orremannen - Bag in da box kommer NU!!!



Dj Pish - Tjena Tjena



http://www.youtube.com/watch?v=qQGd5BhbYwU eller www.tjenatjena.com

2008-07-16 @ 17:39:03
URL: http://www.tjenatjena.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback